Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Enquesta Bojan - Pep

Ir abajo 
2 participantes

Que penseu de l'enrenou Bojan - Pep?
Estic amb en Bojan, en Guardiola té els seus preferits, això s'ha vist sempre i al pobre nano li han truncat una carrera que prometia
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap17%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Estic amb en Bojan, crec que era bon jugador però penso que hauria de callar ja que les seves declaracions no fan cap bé al Barça
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap0%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Crec que ni en Bojan és un sant ni Guardiola és intocable. És fa difícil jutjar coneixent només una versió així que em mantinc neutral
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap17%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 17% [ 1 ]
El Bojan va resultar ser un bluff, es va apartar ell sol al desaprofitar les oportunitats
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap0%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 0% [ 0 ]
En Bojan no val per res. Acabarà xupant banqueta a la Roma, ja veureu.
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap0%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Em toquen els ous la gent que creu que Guardiola és intocable, tant com la gent que opina que Bojan és un màrtir. A cagar tots!
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap17%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Sigui com sigui prefereixo Bojan a Villa
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap33%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Crec que Bojan no va tenir oportunitats amb Guardiola però no estic d'acord amb la resta de la polèmica
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap0%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vull que Guardiola raji d'en Bojan
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap0%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vull que Bojan torni, amb o sense Guardiola
Enquesta Bojan - Pep Vote_lcap16%Enquesta Bojan - Pep Vote_rcap
 16% [ 1 ]
Vots Totals : 6
 

AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Enquesta Bojan - Pep Empty
MissatgeAssumpte: Enquesta Bojan - Pep   Enquesta Bojan - Pep Icon_minitimeDt Oct 11, 2011 1:54 pm

Darrerament es parla molt sobre la relació entre Bojan (actualment jugador de la Roma) i en Guardiola. Recordem que Bojan ha comentat en diverses ocasions que Guardiola no li tenia confiança, l'havia promès que tindria minuts si entrenava bé però els minuts no arribaven i va arribar un punt en que per lo vist ni parlaven. A la final de Wembley quan el Barça guanyava còmodament no el va treure a jugar i ara afirma que si en Pep el cridés per tornar que no vindria.

Sigui com sigui només coneixem la versió d'en Bojan, ja que en Pep no s'ha pronunciat mai al respecte.

Hi ha el rumor de que les diferències entre ells dos venen de la etapa en que van coincidir en el filial. L'aleshores entrenador del primer equip Frank Rijkaard va cridar a Bojan al primer equip, donant-li bastants minuts. En aquell moment Guardiola sembla ser (segons aquests rumors) que li va demanar a Bojan que alternés entre el primer equip i el filial però Bojan no va voler desaprofitar l'oportunitat de jugar amb el primer equip i no va donar per bona la petició d'en Pep. En aquell moment diuen que Guardiola es va enfadar amb ell i ja d'ençà que no tenien bona relació.

Sigui com sigui que en penseu de tot això? Recolzeu Bojan? Recolzeu en Pep? Us la porta fluixa? Volem saber l'opinió de tots en una nova enquesta on segur que trobareu a faltar opcions però el fòrum només me'n deixa penjar 10. Podeu dir la vostra també! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Enquesta Bojan - Pep Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Bojan - Pep   Enquesta Bojan - Pep Icon_minitimeDt Oct 11, 2011 4:37 pm

jaja gran enquesta markus! Jo vaig veure ahir el programa de l'Oms (que diria ma mare, tot confonent-lo amb l'organització mundial de la salut), i em va semblar prou sincer en Bojan. Encara em va tornar molt més pro Bojan i més antipep dins d'uns límits raonables. Segur que la mania creixent que li estic agafant al Guardiola em costarà més d'una tàpera en les properes jornades de pronòstics. El que queda clar és que en pep li agrada tenir niñitas al vestidor, i si les niñitas no ... És igual, no ho diré, però té a veure amb el sabó i la llei de la gravetat, doncs els deu agafar mania... Tots sabem que Guardiola acabarà entrenant la selecció ecspanyola, ja s'inventarà alguns motius per a justificar-ho, i tota la colla de llepons de CiU li aniran al darrera, igual que RAC 1, que s'omplen la boca de catalanisme i després són els primers venuts.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Enquesta Bojan - Pep Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Bojan - Pep   Enquesta Bojan - Pep Icon_minitimeDt Oct 11, 2011 6:16 pm

RAC1 fa vomitar. El grup Godó i la seva croada antiLaporta, antiBojan, etc; i el seu autoxuclament de cigala constant i la seva tendència a fomentar actituds sectàries amb el seu públic és lamentable.

Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Enquesta Bojan - Pep Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Bojan - Pep   Enquesta Bojan - Pep Icon_minitimeDt Oct 11, 2011 6:18 pm

Aixo`de l'autoxuclament de cigala m'ha agradat i colpit alhora...M'estàs dient que tots s'han arrencat una costella per a poder arribar-hi? affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Enquesta Bojan - Pep Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Bojan - Pep   Enquesta Bojan - Pep Icon_minitimeDt Oct 11, 2011 6:31 pm

Tots menys en Clapés que se n'ha hagut d'arrencar tres perquè la panxa no li deixava.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Enquesta Bojan - Pep Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Bojan - Pep   Enquesta Bojan - Pep Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Enquesta Bojan - Pep
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Enquesta
» Enquesta defensa de 3
» L'enquesta de les alarmes
» Enquesta de copa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: