Passarà de ronda de copa el Barça? | No, un 1-2 és pràcticament irremontable i menys contra el Sevilla. | | 0% | [ 0 ] | No, tot i que ens quedarem molt a prop, com per exemple un 0-1. | | 50% | [ 1 ] | No, tot i que forçarem la pròrroga i/o els penals. | | 0% | [ 0 ] | Sí, tot i que forçarem la pròrroga i els penals. | | 0% | [ 0 ] | Sí, però serà justet, un 2-3 per exemple. | | 0% | [ 0 ] | Sí, guanyant a més de 2 o més gols de diferència. | | 50% | [ 1 ] |
| Vots Totals : 2 | | |
|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Enquesta de copa Dj Gen 07, 2010 8:03 pm | |
| | |
|
Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: Enquesta de copa Dv Gen 15, 2010 2:30 pm | |
| he arribat tard Ara toca anar amb el Mallorca, impressionant la remuntada d'ahir!!! però per espectacular la remuntada del Atletico | |
|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: Enquesta de copa Dv Gen 15, 2010 4:36 pm | |
| vaig veure el partit per la sexta i en alguns moments el fantasma del pupas tornava a sortir per allí jajaj una mica més i queden fora, però vaja...aquesta colla de nazis han passat. Ara amb el Mallorca!! Aquest any estan molt forts. Clar que si es troben el depor...tindré algun dubte que altre (recordeu que tinc un passat deportivista jeje).
Doncs bé, vaig encertar l'enquesta eh malauradament...Això és un senyal que ara Joan et prendré el liderat quan retornin els PC.
Llarga vida als Pronòstics Champions!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Enquesta de copa | |
| |
|