Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Sorteig dels quarts de la champions

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDv Mar 05, 2010 4:01 pm

Nois, us adjunto aquesta notícia referent al sorteig dels quarts de final. Afortunadament, aquest cop dos dies després del partit ja sabrem contra qui ens toca, sempre i quan passem a l'Stuttgart, clar... I si passem a l'stuttgart, jo en sé d'un que passarà a ser Johnny the Leprechaun... Wink

La UEFA determinará el próximo 19 de marzo en su sede de Nyon (Suiza) los emparejamientos de cuartos de final y semifinales de la Liga de Campeones y de la Liga Europa con un sorteo puro, en el que no habrá cabezas de serie y podrán enfrentarse equipos de la misma nacionalidad.

El secretario general de la UEFA, Gianni Infantino, y el embajador de la final de la Liga de Campeones, Emilio Butragueño, conducirán el sorteo de los cruces de Liga de Campeones, a partir de las 12.00 horas, en el que entrarán los ocho clubes que superen la semana próxima y la siguiente las eliminatorias de octavos.

La ida de cuartos de final se jugará el martes 30 y el miércoles 31 de marzo y la vuelta el martes 6 de abril y el miércoles 7. Las fechas previstas para la ida de las semifinales son el martes 20 y el miércoles 21 de abril y para la vuelta el martes 27 y el miércoles 28 del mismo mes.

También se determinará la condición de local y visitante en la final de la competición, que se jugará el 22 de mayo en el estadio Santiago Bernabéu de Madrid, que será la primera que se dispute en sábado.

Tras el sorteo de la Liga de Campeones se realizará el de la Liga Europa, a partir de las 13.00 horas, conducido por el director de competiciones de la UEFA, Giorgio Marchetti, y el embajador de la final, Uwe Seeler.

También será un sorteo abierto, sin cabezas de serie, en el que se determinarán las eliminatorias de cuartos, que se jugarán el 1 y el 8 de abril, y las de semifinales, previstas para el 22 y el 29 del mismo mes. La final se disputará el miércoles 12 de mayo en el estadio Hamburgo Arena de la localidad alemana.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDs Mar 06, 2010 2:22 am

Stuttgart!!!!!!!!!!!!! XD
Crec que si passem aquesta vegada ens tocarà algun de xungo.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Mar 09, 2010 4:09 pm

Ja t'ho vaig dir, Joan, tinc la intuició d'un Barça-Madrid a quarts de final...
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDv Mar 12, 2010 9:43 am

intuicions com aquesta et proporcionaran un bolet de fusta la propera temporada Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDv Mar 12, 2010 2:37 pm

JAJAJAJJAJAA QUE CABRON JAJAJA

Jo ja la tenia la intuició, el que passa és que em vaig equivocar d'esport!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Mar 16, 2010 9:12 pm

https://www.youtube.com/watch?v=P6mfec9NQfY&feature=PlayList&p=0BE70C33CA090D6F&index=0 Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Mar 16, 2010 9:47 pm

jjajajaja que cabron jajaja a mi m'agrada més aquest:

https://www.youtube.com/watch?v=HP231uUv1R8

és increible la veueta que fa. clown Razz What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDj Mar 18, 2010 2:45 pm

Aquí hi ha la meva porra pel sorteig de quarts de final (divendres 19 a les 12h.)

Manchester - Arsenal

Barça - Lió

CSKA - Girondins

Inter - Bayern

Ens tocaria a les semifinals contra el guanyador del ManU Arsenal, però amb la tornada a casa. A veure què tal! Crec que la semi seria contra l'Arsenal, i l'altra semi Girondins-Inter, la final contra l'Inter, i guanyariem la champions dos anys seguits. jeje és molt somniar oi?

Doncs ara penjo una enquesta!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDv Mar 19, 2010 1:12 pm

Aquí la meva:

Barça- Arsenal

Inter- CSKA


Girondins- Manchester

Lyon- Bayern
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDv Mar 19, 2010 8:06 pm

Osti Joan, gairebe ho claves tot!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 11:06 am

Markus escrigué:
intuicions com aquesta et proporcionaran un bolet de fusta la propera temporada Razz

Oooooh aquesta resposta dirigida a l'Aleix va ser profètica!!!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 1:01 pm

Que cabróóóóóóóóóó´n!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 1:03 pm

A vegades va be repassar les entrades antigues de forma compulsiva perquè s'hi troben perles amagades com aquestes! Easter Eggs als pronòstics champions!! xD
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 1:12 pm

De fet ja el llueixo al meu nou avatar per aquesta temporada, tot i que no sabia si fer-ne una silueta en negre, potser quedaria millor!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 1:13 pm

Osti quina errada! Vaig a fer-me'n un de nou per mi!!

Boníssim el bolet!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 1:52 pm

Nou avatar!!! cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 9:11 pm

Ostres, els dos amb avatars nous i jo encara amb l'enaito de fa no sé quants anys Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 10:47 pm

T'has de renovar Joan!! L'enano és mític però toca canvi Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 11:27 pm

Fet! XDD S'ha de dir que é suna proposta de l'Aleix Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 11:52 pm

JAJAJAJAJAJAJAJAJJJAJAJAJA M'ESTIC PARTIIIIIINT!!! EL PELUIX D'EN GIGGS!!! (no em sorprèn que sigui una proposta de l'Aleix xDDDD)

Ooooooh "tremendu"!! cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sorteig dels quarts de la champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sorteig dels quarts de la champions   Sorteig dels quarts de la champions Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sorteig dels quarts de la champions
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» joc dels escuts champions
» Ja tenim els bombos per el sorteig de l'eurocopa
» Els aficionats dels Rangers volen fer una desfilada ornagist

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: