Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Quin rival preferiu als vuitens??

Ir abajo 
3 participantes

Quin rival preferiu als vuitens??
Arsenal FC
Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_lcap0%Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Celtic FC
Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_lcap0%Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Liverpool FC
Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_lcap33%Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_rcap
 33% [ 1 ]
Olympiacos CFP
Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_lcap0%Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Fenerbahçe SK
Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_lcap33%Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_rcap
 33% [ 1 ]
FC Schalke 04
Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_lcap33%Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_rcap
 33% [ 1 ]
AS Roma
Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_lcap0%Quin rival preferiu als vuitens?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 3
 

AutorMissatge
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Quin rival preferiu als vuitens?? Empty
MissatgeAssumpte: Quin rival preferiu als vuitens??   Quin rival preferiu als vuitens?? Icon_minitimeDj Des 13, 2007 6:33 pm

Doncs això quin rival preferiu a vuitens? quin creieu que es més feble? Es millor jugar amb un fàcil al principi o es important eliminar possibles rivals forts com més aviat millor?
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Quin rival preferiu als vuitens?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin rival preferiu als vuitens??   Quin rival preferiu als vuitens?? Icon_minitimeDj Des 13, 2007 6:37 pm

Jo ho tinc molt clar, els reds hem foten molt fàstic i els hi tinc moltes ganes, després de l’eliminació de l’any passat, tinc ganes de venjança!!!
Ja sé que és un dels rivals més forts, però si juguem bé, crec que som superiors i no hem direu que l’eliminatòria tindria morbo, a més podria tornar a fer una escena de les meves pels voltants de camp nou, això si, amb el permís del aleix, jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Quin rival preferiu als vuitens?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin rival preferiu als vuitens??   Quin rival preferiu als vuitens?? Icon_minitimeDj Des 13, 2007 9:19 pm

jajaja veig que vas fort. Jo he votat al Fenerbace, he respost abans un altre post sense fixar-me que hi havia aquesta enquesta. Com deia, crec que Fenerbace i Shalke són els més fàcils.

T'he de donar la rao en que estaria bé que ens toqués el Liverpool, és el nostre nou Chelsea jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Quin rival preferiu als vuitens?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin rival preferiu als vuitens??   Quin rival preferiu als vuitens?? Icon_minitimeDv Des 14, 2007 3:27 pm

Jo vull el Schalke. Assequible i estaria bé jugar al seu superestadi de Gelsenkirchen. Així tindria excusa per parlar en alemany.

geht's geht's los geht's geht's los!!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Quin rival preferiu als vuitens?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin rival preferiu als vuitens??   Quin rival preferiu als vuitens?? Icon_minitimeDl Des 17, 2007 12:33 pm

És més, m'atreveixo a fer uns pronòstics sobre els emparellaments de vuitens:

Barça Schalke
Milan Liverpool
Sevilla Fenerbache
Madrid Olimpique Lyon
Porto Arsenal
Inter Celtic
Manchester Olimpiacos
Chelsea Roma
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Quin rival preferiu als vuitens?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin rival preferiu als vuitens??   Quin rival preferiu als vuitens?? Icon_minitimeDt Des 18, 2007 3:50 pm

Ohhhhhhhh, una mini-competició de pronòstics, aquí van els meus:


Barça Liverpool
Milan Olimpiacos
Sevilla Lyon
Madrid Roma
Porto Fenerbache
Inter Arsenal
Manchester Schalke
Chelsea Celtic
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Quin rival preferiu als vuitens?? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin rival preferiu als vuitens??   Quin rival preferiu als vuitens?? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Quin rival preferiu als vuitens??
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quin equip preferiu als vuitens?
» Qui preferiu als vuitens?
» Ja tenim rival!
» vuitens de final

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: