Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Qui preferiu als vuitens?

Ir abajo 
3 participantes

Qui preferiu ara per ara als vuitens?
Inter
Qui preferiu als vuitens? Vote_lcap25%Qui preferiu als vuitens? Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Milan
Qui preferiu als vuitens? Vote_lcap0%Qui preferiu als vuitens? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Roma
Qui preferiu als vuitens? Vote_lcap25%Qui preferiu als vuitens? Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Arsenal
Qui preferiu als vuitens? Vote_lcap0%Qui preferiu als vuitens? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Marsella
Qui preferiu als vuitens? Vote_lcap25%Qui preferiu als vuitens? Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Lyon
Qui preferiu als vuitens? Vote_lcap25%Qui preferiu als vuitens? Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Vots Totals : 4
 

AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Qui preferiu als vuitens? Empty
MissatgeAssumpte: Qui preferiu als vuitens?   Qui preferiu als vuitens? Icon_minitimeDj Des 09, 2010 2:01 pm

Amics, el proper divendres 17 hi haurà el sorteig de vuitens de final i ja tenim els 6 possibles rivals pel Barça. Es palpa l'emoció a l'ambient, però...Voleu un equip duret, o preferiu una ventafocs?
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Qui preferiu als vuitens? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui preferiu als vuitens?   Qui preferiu als vuitens? Icon_minitimeDj Des 09, 2010 2:02 pm

Jo he votat per l'OM, només per l'aficicó que tenen ja seria un espectacle. Fa temps que no ens els trobem en competició europea i prefereixo no trobar-me cap equip complicat fins a quarts. L'últim que voldria és l'Arsenal... Tot i que penso que el més assequible és el Lyon, tal i com estan ara.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Qui preferiu als vuitens? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui preferiu als vuitens?   Qui preferiu als vuitens? Icon_minitimeDs Des 11, 2010 3:47 am

jo he votat per l'inter, no perquè m'agradi el partit en si, que pot ser molt avorrit, sinó perquè si quan ens toqui continuem estant amb la forma que tenim, ens el treiem de sobre segur i li tinc moltes ganes! Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Qui preferiu als vuitens? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui preferiu als vuitens?   Qui preferiu als vuitens? Icon_minitimeDv Des 17, 2010 8:10 pm

doncs si l'arsenal era el més xungo i el lyon el més fàcil... ehem xD

aquest any el lyon no es podrà carregar al madrid, tot i que potser el factor acollonament que els deu provocar ja l'equip francès pugui provocar alguna sorpresa.

si seguim en la progressió ascendent el arsenal no te res a fer. mentres no continuem amb la desigual ratxa de partits de champions fora de casa tot anirà bé.

salut i llarga vida als pronòstics champions!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Qui preferiu als vuitens? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui preferiu als vuitens?   Qui preferiu als vuitens? Icon_minitimeDs Des 18, 2010 7:42 pm

Tot un clàssic els partits amb l'Arsenal, jo crec que serà una bona eliminatoria amb forces gols, dos formes d'entendre el futbol com un espectacle!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Qui preferiu als vuitens? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui preferiu als vuitens?   Qui preferiu als vuitens? Icon_minitimeDl Ago 01, 2011 7:09 pm

Revisant aquesta entrada recordo com vaig patir amb els partits de l'Arsenal... El que em fot més nerviós es que ens toqui el Madrid com l'any passat, tot i que vam guanyar... Em fa ràbia perdre però contra el Madrid molt més...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Qui preferiu als vuitens? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui preferiu als vuitens?   Qui preferiu als vuitens? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Qui preferiu als vuitens?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quin rival preferiu als vuitens??
» Quin equip preferiu als vuitens?
» vuitens de final

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: