Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Empty
MissatgeAssumpte: Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats.   Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Icon_minitimeDl Nov 26, 2007 1:52 pm

Nois, ja sabeu que tinc el digital plus arreglat. Per a celebrar-ho us invito a venir aquest dimarts, a les 20:45 a casa per a veure el partit junts. Estarem a l'estança anomenada "la biblioteca", estarem molt bé. Pel sopar no us preocupeu, és possible que ma mare cuini alguna cosa i si no unes pizzes sempre serviran.

Bé, no us oblideu de posar els vostres pronòstics. Després del partit pot caure un triangular de proevolution si us animeu, però no fins molt tard que l'endemà treballo!!

Vinga, salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats.   Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Icon_minitimeDt Nov 27, 2007 3:53 pm

A mi hem sembla bé, cap problema. Per sopar em demanaria:
Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. P41115538ze

Razz es broma, ens veiem després a sunion.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats.   Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Icon_minitimeDt Nov 27, 2007 4:57 pm

osti tinc l'estómac malament i només veure aquestes lioneses m'han entrat contraccions estomacals de les fortes eeeeeeerhg quin fàstic no perquè siguin de lion (que no sé si ho són) sinó perquè sóc més de salat que de dolç-.. Crec que he engullit el meu dinar massa ràpid. En fi, si ara he d'explicar el conte dels tres porquets (gràcies marc per ajudar-me a fer memòria) podré fins i tot posar-hi més realisme en algunes escenes (rollo: el llop va vomitar el porquet que s'havia menjat) i llavors alaaaa tota la pesca per allà suelta amb grumolls i tropezones (en català tropetzons!!).
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats.   Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Icon_minitimeDt Nov 27, 2007 9:35 pm

Si no t'hi fixes molt tampoc hi ha molta diferencia amb les mini-hamburgueses que et vas cruspir l'altre dia Razz

P.S.: En català "ensopegons"?? Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats.   Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Olimpique- Barça a casa meva, esteu convidats.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Esteu disposats a arriscar-vos???

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: