Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Esteu disposats a arriscar-vos???

Ir abajo 
2 participantes

Esteu disposats a arriscar-vos???
Si, està bé a quarts
Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_lcap33%Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_rcap
 33% [ 1 ]
Si, però ja que estem ficats, millor a vuitens!
Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_lcap33%Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_rcap
 33% [ 1 ]
No
Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_lcap0%Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Glubs
Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_lcap33%Esteu disposats a arriscar-vos??? Vote_rcap
 33% [ 1 ]
Vots Totals : 3
 

AutorMissatge
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Esteu disposats a arriscar-vos??? Empty
MissatgeAssumpte: Esteu disposats a arriscar-vos???   Esteu disposats a arriscar-vos??? Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 2:30 pm

Com ja hem comentat amb l'Aleix alguna vegada, crec que hauríem d'arriscar més les apostes i hauríem de baixar-les a eliminatòries més pròximes, una possible opció podria ser quarts, que us sembla??? Esteu disposats a arriscar-vos???
Cool
Twisted Evil
affraid No
pale


lol!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Esteu disposats a arriscar-vos??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esteu disposats a arriscar-vos???   Esteu disposats a arriscar-vos??? Icon_minitimeDl Nov 26, 2007 1:18 pm

A quarts de final estaria bé, li donaria moltíssima emoció. És cert que no m'agrada veure'm ballar la dansa del ventre al mig de la plaça catalunya però mira, he votat per quarts. Endevino que el qui ha votat per vuitens és el joan , ara que ja està curtit després de lo del rangers, jo jo...I en marc deu ser el de glubs.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Esteu disposats a arriscar-vos???
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: