Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 PUNTUACIONS

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDs Set 29, 2007 8:01 pm

Jajajajajajaja. Entenc el greuge comparatiu entre les apostes, la veritat es que segurament el xitus i jo esperem que es compleixen i en canvi el marc tot el contrari, tot i que també s'ha de dir,que la teva aposta es la menys viable, a més s'ha de recordar que l'apostes les ha triat un mateix, a vegades el subconscient ens traeix. Rolling Eyes

Tot i això, jo fico una nova aposta. Si el celtic arriba a les semis de la champions em passejo tot el dia per barna amb faldilles escoceses i si arriba a la final vaig al consolat britànic vestit amb les faldilles i els hi faig un calb a l'estil braveheart. Si la guanya ves a saber que puc arribara fer. Cool

bom king bom molt bo!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDg Set 30, 2007 12:16 pm

Ara t'escolto, l'aposta braveheart ja és algo com deu mana, no tant greu com la del enano però ho compensa el fet que sigui remotament més viable que la final shaktar - rosenborg Razz

bom king bom <- brutal!!! xDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 03, 2007 1:17 am

Bé, les putes puntuacions, a meitat de la segona jornada, queden de la següent manera:

Punts sumats avui:

Xitus 7
Joan 5
Marc 4 (puto barça)

Que sumats al que portavem donen un total de:

Joan 21
Xitus 18
Marc 12

Espero fer algo decent demà. La jornada de demà si no vaig errat és on coincidim menys en els resultats, per tant es poden donar sorpreses. Sort.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 03, 2007 1:28 am

Sí, no tinc res a alegar contra el recompte. En Joan ha fet un exacte (inter-psv) que l'ha allunyat una mica, però demà el caço.

Ja comença a rodar la maquinària!!

Aviat us miraré pel retrovisor Cool Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 03, 2007 1:32 am

Cita :
Stuttgart 0 Barça 3

Mmmm...
m'ha semblat veure't celebrar que fallava en Krkic?
affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 03, 2007 1:49 am

Krkic al B Mad
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 03, 2007 2:12 am

Sí, d'allí és d'on vé, oi? jejejej!!

Bé, vaig a dormir.

Que descansis.

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

per cert ja podeu veure el meu avatar actualitzat. la setmana que ve a la força un dels dos deixara de tenir zero punts jeje però pot ser que segueixi sent simètric flower
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 04, 2007 12:09 am

Finalitza la 2à jornada de lliga de campions i els encerts en aquest segon dia de partits han estat:

Joan: 9
Marc: 5
Xitus: 3

Per tant els resultats generals són:

Joan: 30
Xitus: 21
Marc: 17

En Joan segueix allunyant-se i agafant una bona distancia malgrat les amenaces sense fonament d'en Xitus que clarament està perdent pistonada i ja nota la pressió d'en Marc, que cada cop es més a prop. Els encerts exactes han estat clau en aquesta jornada. La cosa es posa interessant.

Anims i sort en la propera cita champions!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 04, 2007 12:29 am

Cita :
En Joan segueix allunyant-se i agafant una bona distancia malgrat les amenaces sense fonament d'en Xitus que clarament està perdent pistonada i ja nota la pressió d'en Marc, que cada cop es més a prop.

Això de les amenaces sense fonament ja es veurà...

ji ji ji!!Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDt Oct 23, 2007 11:49 pm

Acabat el primer dia d'aquesta tercera jornada, els resultats són els següents:

Joan 11 (41)

Aleix 5 (26)

Marc 6 (23)

Falta la jornada de demà però sembla clar que en Joan pren el meu relleu de l'any passat com a destacat.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 24, 2007 2:16 am

Aaaah i ja podeu veure el meu avatar actualitzat Smile

I love you it's lovely hehehe

S'ha trencat la simetria, uoo. Jo pensava que almenys els altres dos empatarien.

En fi!!!!

La setmana que vé pot tornar a haver-hi simetria si el stuttgart guanya al camp del lyoni el barça empata a casa contra el rangers (seria una 8 8 3 3) però em sembla que el Barça li fotrà un "rapapolvet" al rangers a casa. I espero veure-ho des del gol nord! Em sap greu que no poguem compartir els partits de casa aquest any però "el post matx" sempre pot estar bé. (aquest cop em sembla que les braves les ha de pagar el Joan?).

Salut nois, proveu de ser feliços a la vida,´sincers i honrats. És el que compta.

Abraçades.

Aleix.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 24, 2007 8:04 am

En Joan te la victòria gairebé a la butxaca, hauré de lluitar per revalidar el títol de subcampió de l'any passat.

El proper cop les braves van a mitjes Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDj Oct 25, 2007 2:35 pm

Fet el recompte definitiu d'aquesta tercera jornada, els resultats són els següents:


Joan 11+4=15 (45)

Aleix 5+4=9 (30)

Marc 6+4= 10 (27)

En Joan segueix amb la seva ratxa ascendent i en Marc retalla un punt a en Xitus. No obstant encara és molt d'hora i podem atrapar en Joan abans que arribin les eliminatòries!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDv Oct 26, 2007 12:40 pm

Very Happy Això pinta bé!!!! Tot i això, vista l'última temporada del barça, no penso baixar la guàrdia fins el final. Amb una segona volta desastrosa puc perdre sense cap problema la renta de 15 punts. I llavors a les eliminatòries podria passar de tot. La clau estarà en conservar part de la renta per les eliminatòries i poder-me menjar els turrons tranquil·lament.

Pd: m'ha fet cosa i tot parlar de turrons, ja que fa dos dies tot just començàvem l'estiu i d'aquí dos dies(sense exagerar) ja tindrem tots els carrers de barcelona ven il·luminats i decorats amb motius nadalencs.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDv Oct 26, 2007 11:10 pm

Vas molt llençat Joan, aquest any no hi ha qui t'aturi. L'Aleix i jo ens haurem de posar les piles i no precipitar-nos a l'hora de vaticinar els resultats.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDv Oct 26, 2007 11:54 pm

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

santa rendeer rendeer rendeer

Com diu en Joan, el nadal s'apropa. Aviat a tv3 faran anuncis de programació nadalenca amb banda sonora de Glaucs. Els propers encontres de champions començarem a veure'ns amb jaquetes i anoraks, els pubs semblaran més un refugi que un forn i perdrem de vista els escots i les minifaldilles.
Les cerveses ens semblaran massa fredes, ens cagarem en la puta si hem d'esperar-nos més de 10 minuts al mig del carrer treient fum per la boca i amb les mans ben amagades dins les butxaques. Ja tindrem el nas vermell abans d'entrar al bar de torn i no ens farà tanta por si ens cremem amb les patates braves. Podrem arramblar algunes pintes buides camuflant-les degudament entre les jaquetes, que guardarem gairebé com trofeus que ens recordaran nits memorables de bon futbol i millor companyia, i quan anem a la Shamrock amuntegarem les jaquetes en aquell racó al costat dels lavabos, com ja va sent tradició, amb l'estelada signada d'en Xitus guardant-nos el lloc.

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDl Nov 05, 2007 10:18 pm

Jo crec que aquest darrer post d'en marc mereix un guardó especial. Felicitats! Molt ben escrit:)
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 2:20 am

La veritat es que si, dels millors posts del fòrum, m'ha recordat molts moments que hem tingut veien la champions, no sé el perquè però tendeixo a recordar més els partits d'hivern, això que n'hi ha menys. Potser es que van lligats a tots els moments que ha explicat el marc. Suposo que després d'aquest post tenim l'obligació moral d'anar a veure un partit d'aquesta temporada al Shamrock i de paso augmentar la vaixella Razz
De nou felicitats marc, mot currat!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 2:26 am

Bé companys, la cosa cada cop pinta ( que sigui de guinnes) millor. Aquí van els resultats d'aquesta mitja jornada:

Markus: 2

Xitus: 3

Joan: 9 cheers


De moment els resultats generals són aquests:

Markus: 27+2 = 29

Xitus: 30+3= 33

Joan: 45+ 9 = 54


PD: No vaig pensar en actualitzar el quadre l'ultima jornada Embarassed , a veure si divendres hi penso i fico aquesta jornada i la passada
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDj Nov 08, 2007 3:54 pm

Aquí van els resultats definitius de la quarta jornada:

Markus: 27+(2+7) = 36

Xitus: 30+(3+6)= 39

Joan: 45+( 9+9) = 63


Si no hi ha cap desastre molt gran amb els pronòstics, serà molt difícil perdre el primer lloc, aquesta jornada ha sigut clau per reafirmar el liderat, ja que he guanyat 9 punts més, tenint una distancia de 24 punts amb el Xitus i 27 amb el marc.
Sembla que l’emoció estarà en el segon lloc on aquesta jornada heu fet els mateixos resultats i per tant es manté la distancia de 3 punts per part de l'Aleix.

Salut i amunt les mini hamburgueses!!



PD: en el predictor he fet la millor puntuació de Polònia aquesta jornada i vaig tercer en la general polaca cheers En la general vaig a la posició 256.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Nov 28, 2007 3:04 am

Puntuacions mitja jornada:

Joan = 9
Aleix = 7
Marc = 2

Totals mitja jornada:

Joan 63 (+9) = 72
Aleix 39 (+7) = 46
Marc 36 (+3) = 39

Demà més.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Nov 28, 2007 11:23 am

EN JOan té flor al cul. Ja veurem si manté gaire això. Encara queda una setmana de lligeuta i personalment, crec que tan a vuitens com a quarts es poden retallar punts, encara hi ha marge.

joan NO= a farao
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDj Nov 29, 2007 3:38 am

Puntuacions definitives 5à jornada:

Joan 84
Aleix 55
Marc 41
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDv Nov 30, 2007 6:17 pm

tela. en joan té molt guanyat. com tho fas cabron?
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitimeDc Des 12, 2007 4:02 pm

Bé, he tingut un moment hi he fet el recompte de la mitja jornada.

Joan 2 punts
Marc 3 punts
Xitus 3 punts

que sumats al total fan

Joan 86
Xitus 58
Marc 44

Això sembla el Tour de França. Les diferències augmenten.

joan 28 punts a aleix i 42 punts a marc.
aleix 14 punts a marc.

Sembla ser que la lluita és pel segon lloc, no? A no ser que s'invertíssin molt les tornes i comencéssim a sumar a l'inrevés. Els vuitens i els quarts encara podrien propiciar acostaments numèrics...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PUNTUACIONS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
PUNTUACIONS
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» PUNTUACIONS
» Puntuacions
» Puntuacions
» Puntuacions
» Puntuacions

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Pronòstics champions ( temporada 2007-08)-
Canviar a: