Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 PUNTUACIONS

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Des 12, 2007 6:29 pm

No hi ha forma de retallar distancies. Em sembla que les posicions ja estan bastant decidides, aquest any hi ha més emoció per les apostes que per la lluita al títol dels pronòstics jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDj Des 13, 2007 3:08 pm

Penjo aquí el post que ha fet en marc.

Puntuacions:

Aleix 12
Joan 8
Marc 8

Totals:

Joan 94
Aleix 70
Marc 52

Les diferencies són tan grans que sembla bastant definit com anirà la classificació final. De totes maneres encara hi ha alguna esperença per a sorpreses ja que queden força eliminatories.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDv Des 14, 2007 12:59 am

Ai, és veritat, que em vaig despistar i els vaig apuntar a l'apartat dels pronòstics enlloc del de puntuacions!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDl Des 17, 2007 12:28 pm

A veure si actualitzem la taula joanet!!!:p
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDt Des 18, 2007 3:41 pm

ostres, ja ni la recordava la taula Embarassed . A veure si ho faig divendres quan arribi a prats
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDv Des 21, 2007 3:09 pm

el quadre ja està actualitzat geek
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: puntuacions actualitzades   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Feb 20, 2008 2:59 pm

Ei!

Les puntuacions d'aquesta primera mitja jornada són:

Joan 7 (que caBRonàs!!)

Marc 2

Xitus 1

que fan el total acumulat de

Joan 101
Xitus 71
Marc 54

Joder. Aquest any en Joan està imparable. Però avui només queda felicitar-te doblement!!

JA M'HAS ATRAPAT CABRÓN!!! 26 ANYS!!! FELICITATS!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDj Feb 21, 2008 3:12 pm

Resultats finals de l'anada de vuitens:

Joan 7 + 0= 7

Marc 2 + 2=4

Xitus 1 +0= 1

que fan el total acumulat de:

Joan 101
Xitus 71
Marc 56

Ostres ahir estava una mica out, en principi creia que era l'edat que ja feia estralls, però per sort crec que ja sé quin es el culpable: la barreja de les cerveses amb medicament per la tos, el qual augmenta els efectes depressors de l'alcohol (segons el prospecte Rolling Eyes ). El dia anterior també m'havia passat igual i també coincideix que havia begut 2 o 3 cerveses i hem prenia aquest medicament. O sigui que ja sabeu, si algun dia patiu insomni o esteu una mica ansiosos hi ha una mescla que va de collons: xarop per la tos+ moritz , resultats clinicament provats Razz


PD: Demà quan arribi a Prats actualitzaré el quadre general
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: puntuacions parcials   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 05, 2008 2:46 pm

He calculat les puntuacions parcials en una estona lliure al cole.

Joan 5
Marc 4
Xitus 4

que acumulades són:

Joan 106
Xitus 75
Marc 60

El Fenerbahçe va passar als penals i us va donar un punt a cadascú. Grr! Sinó jo hagués retallat un punt a en Joan, que és el campió virtual d'aquesta edició. Haurien de ser uns resultats molt dispars. En canvi pel 2n i 3r lloc sí que pot haver-hi encara emoció.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: puntuacions finals vuitens tornada   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDv Mar 07, 2008 4:04 am

He acabat de fer el recompte.

El resultat és aquest:

Joan 6
Xitus 6
Marc 4

Vuitens:

Joan 11
Xitus 10
Marc 8

Classificació general:

Joan 112
Xitus 81
Marc 64

En Joan no cedeix.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 11, 2008 2:29 pm

Recordeu que la jornada encara no ha acabat, ja que falta la tornada del inter-liverpool que es juga avui, tot i això l'únic que podria treure'n alguns punts extres, concretament 2 ,és el Markus, ja que tant el Xitus com jo vem ficar el mateix resultat.
A veure si aquest cap de setmana actualitzo el quadre amb els resultats d'aquesta ultima jornada.
Per cert si l'Inter hi fica collons, aquest podria ser un bon partit
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 12, 2008 12:09 pm

Bé, en el partit d'ahir (Inter 0 - Liverpool 1, Torres) hem sumat un punt cadascú, provinent de l'encert de dir que el Liverpool passaria de ronda.

Així queda la classificació:

Joan 113

Xitus 82

Marc 65

No hi hacanvis.

A veure el sorteig. Com sempre estic segur que m'agafarà fora de casa o fent alguna cosa. Potser m'agafa dinant o a l'hora de dinar, depèn de l'hora, si és a les 12 o 12:30 i a veure si el fan per la tele, que segur que sí, però falta veure on, si a antena 3 ara que ja no tenen el madril, o que passa...En fi, atents nois. (fuckin' reds!)
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Abr 02, 2008 9:47 am

anada quarts de final ( 1-2 d'abril)

De moment, a falta de la jornada d'avui, les coses estan anant així:

Marc 3
Joan 1
Aleix 0
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDj Abr 03, 2008 9:33 am

La segona part d'aquesta jornada amb sorpresa del Fenerbaçe inclosa s'han sumat les següents puntuacions:

Aleix 1
Marc 1
Joan 0

Que sumats als resultats d'ahir donen:

Marc 4
Joan 1
Aleix 1

I el global es queda en:

Joan 114
Aleix 83
Marc 69
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 11:41 pm

Un cop revisades les puntuacions d'avui, queda parcialment així:

Joan: 4 (118)
Aleix: 6 (89)
Marc: 3 (72)
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDj Abr 10, 2008 1:36 am

fet el recompte dels partits d'avui:

avui: aleix 4 marc 3 joan 3

acumulat:

joan 121
aleix 93
marc 75

En Joan és el virtual campió ja que queden en joc 18 punts. Virtualment l'Aleix també té la segona plaça ja que per a perdre-la no hauria d'encertar cap resultat i en Marc encertar-los tots.

Aquest any han estat uns pronòstics clars des de quasi el primer moment.

Esperem que el que queda ens porti sort. I nois, repenseu-vos això de la Shamrock...Jo crec que tant talismà no és...Aquest any no hi hem anat i encara estem en competició!!

Salut i bona nit!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDv Abr 25, 2008 1:55 am

Aquest cop no m'he hagut de trencar gaire el cap per a fer el recompte. Els tres hem sumat 0 punts i per tant les puntuacions queden iguals:

joan 121
aleix 93
marc 75
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 82
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDv Ago 29, 2008 8:37 pm

al final, després d'uns quants mesos de retard, no hi ha perdo Embarassed , he actualitzat el quadre de la puntuació de la temporada passada, us el fico també aquí perquè el tingueu més a mà:


PUNTUACIONS - Página 3 Final11


Bé, esperem que la pròxima temporada no hi hagi tant retard Razz
Tornar a dalt Ir abajo
https://pronosticschampions.forocatalan.com
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Set 08, 2010 8:53 pm

Jajajaja Revisant aquest fil de la primera temporada he descobert que des dels inicis és un clàssic que en Joan demani perdó per no tenir els quadres de les puntuacions actualitzats! xD No pateixis Joan, prou que t'ho curres. Jo també sempre dic que actualitzaré les tarjetes del joc de la lliga de xampinyons i faig tard ;-)
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Set 08, 2010 9:00 pm

Doncs sí!! Em sembla que hiha més d'un quadre que es queda als quarts de final o a les semis Twisted Evil
El missatge d'en Joan és tot un clàssic!!! Autoflagelant-se per no actualitzar la taula jaja!! Segur que el proper missatge al fòrum inclou la clàusula "osti, perdoneu però ara feia dies que no entrava al fòrum". Conviure amb el robledo comporta aquest vici.

Que per cert, Joan, penja ja el fil de la setmana vineeeent!! :p

Abraçades a tots, hi ha fam de PC!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitimeDc Set 08, 2010 11:35 pm

Sí Joan, que hem de penjar també el fil oficial de les noves apostes temporada 10/11 bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PUNTUACIONS - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PUNTUACIONS   PUNTUACIONS - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
PUNTUACIONS
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» PUNTUACIONS
» Puntuacions
» Puntuacions
» Puntuacions
» Puntuacions

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Pronòstics champions ( temporada 2007-08)-
Canviar a: