| El racó de les apostes | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Admin Admin
Nombre de missatges : 82 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: El racó de les apostes Dc Set 02, 2009 11:08 pm | |
| Ja tornem a tenir aquí la Champions i amb ella les apostes, ja semblen una parella inseparable. He creat aquest fil per anar apuntat totes les apostes que ens passin pel cap i perquè la gent les voti i es facin oficials. D'aquesta manera les tenim registrades en un lloc concret. per tal de que no es barregin entre diferents anys, he creat el fil dins de la temporada, així les tindrem separades per anys. | |
|
| |
Markus
Nombre de missatges : 1235 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dv Set 04, 2009 10:28 am | |
| Que gran! Ja torna la temporada i les apostes... Hi havia ganes! De moment ja en tenim unes quantes damunt la taula, moltes al voltant d'un mateix equip, el FC Rubin Kazan, equip tàrtar que segons en Xitus te nom de medicament. Així que les propostes són que: 1.- Si el Rubin aconsegueix puntuar contra el Barça, els tres mengem carn crua (si puntua 2 cops repetim l'operació encara que haguem trallat el primer cop) 2.- Si el Rubin arriba a la final els tres ens posem un supositori Rovi però en plan rotllana (Joan posa supositori a Aleix, Aleix a Marc i Marc a Joan) Pel que fa al Barça hi ha l'aposta d'anar a Madrid si arribem a la final. Crec que si en alguna de les eliminatories ens toca el Rangers, en Joan ha de tornar a deixar el llistó ben amunt Ja en sortiran de noves... s'ha de triar una on intervingui el ja mític enanito jejeje | |
|
| |
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dl Set 07, 2009 4:58 pm | |
| Bon resum Marc, es veu que el rubin dona per molt!! Rubin de les estrelles!!! Tb podriem anar disfressats de musculator i/o personatge com el rubin de les estrelles si puntua jajajajja!!!
Ja us vaig enviar l'actualització de la guia de fase de grups, i ens hem de preparar pq aviat hi haurà un nou avatar en aquest fòrum: el titi entra a formar part, com sabeu, i hi haurà més emoció als pronòstics!!
Obrim la sisena temporada!! | |
|
| |
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Oct 01, 2009 4:18 pm | |
| Vull que us fixeu atentament en aquesta imatge. Sabeu perfectament de què es tracta, oi? Doncs bé, aquest any tenim el Zürich que està fent un bon paper. Tot i perdre el primer partit contra el Real Madrid, ahir va guanyar a San Siro davant un Milan desastrós. Tenint en compte el grup, sembla ser que Marsella, Zürich i Milan es disputaran la segona plaça. Ara vé el bo. Sí el Zürich passa, presenciarem el primer partit del Barça als vuitens vestits dels personatges de Heidi (l'ovella queda descartada). De moment hi ha hagut peticions (ho vam comentar amb en Joan ahir) i s'ha pensat en una distribució de rols: Joan - Abuelito
Titi - Heidi
Marc - Pedro
Xitus - Claraja li vaig dir al Joan que això no implicava que quan jo aparegués, el titi deixés de xupar-li a corre cuita al Joan. | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Oct 01, 2009 4:19 pm | |
| Evidentment el motiu és perquè Heidi estava ambientada a Suïssa i Zürich n'és la capital. | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Oct 01, 2009 4:21 pm | |
| Ara m'hi he fixat millor. El titi aparenta més la Clara amb els cabells que té, i jo més a la Heidi. | |
|
| |
Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dv Oct 02, 2009 9:20 pm | |
| | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dv Oct 02, 2009 9:24 pm | |
| Evidentment vestir-nos al pis, ja ho havia pensat així, però ara que ho dius jejej!! | |
|
| |
Tir-fix
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Oct 22, 2009 5:11 pm | |
| Bé haurien d'anar "oficialitzant" les noves apostes, o sigui tenir-les per escrit: De moment hi ha la del Debrecen: Si el Debrecen guanya un partit, el que quedi últim al final de la jornada corresponent, haurà de pagar el sopar a tots, que quedi clar que en la jornada entren tant dimarts com dimecres, per tant si per exemple el debrecen gunaya en un dimarts, la jornada de dimecres pot agafar més emoció. Aposta Unirea: encara no està gens clara, però fa la pinta que s'acabarà transformant amb un episodi de Jackass . A veure si la concretem aviat. | |
|
| |
Tir-fix
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Oct 22, 2009 5:23 pm | |
| | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dg Nov 01, 2009 9:32 pm | |
| Nyam nyam!!!!!!!!!! Si ens ho currem així fins i tot pot estar bo i tot!! D'on treus aquestes icones jajajaj!!!M'encanta la icona amb els braços enlaire. És molt descriptiva! | |
|
| |
Markus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dl Nov 02, 2009 6:06 pm | |
| nois! pel que fa a aquesta aposta jo crec que hauriem d'elaborar-ho tipo això http://www.osamayor.com/recetas/steak_tartare/ com veureu la carn crua es barreja amb bastanta cosa que segurament fa que el sabor no recordi tant que t'estàs menjant jejeje jo apostaria per aquesta recepta però sense la salsa tabasco, que encara acabarem cagant sang sinó salut! | |
|
| |
Markus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dl Nov 02, 2009 6:09 pm | |
| per cert, aprofito per deixar constancia de la aposta que es va tombar l'altre dia, que no es durà a terme perquè no hi ha hagut consens però que per a revisions posteriors del fòrum pot estar bé que quedi constancia en algun lloc. la aposta havia de consistir en que si el Unirea arribava a quarts, els 4 membres de les apostes d'aquest any havien de prendre's una tassa d'infusió encara per determinar, una de les quals contenia una goteta de pipí de cadascun dels membres (la ma inocent que sabria en quina tassa hi ha el pipi seria la d'en Robledo). Tots hauriem de prendre una de les infusions i mai sabriem qui s'ha begut el pipi (a no ser que les gotetes fossin prou fortes... de fet ens quedarà el dubte a tots de si es notaria o no ) Au, queda dit! | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dl Nov 02, 2009 9:47 pm | |
| Fas ben fet de deixar-ne constància, Markus. | |
|
| |
Tir-fix
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dl Nov 02, 2009 11:37 pm | |
| Iep l'aposta no està tumbada del tot, està sota revisió, fins que no creem els estatuts dels pronòstics, on consti si es necessari el vot de tots els participants per fer l'aposta Que consti que jo no vaig votar negativament L'emoticona dels braços: és del mateix fòrum | |
|
| |
Markus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Nov 05, 2009 11:17 am | |
| Iep! Aposta superada! Vam complir com uns campions amb l'aposta de menjar carn, i fent doblet ha de ser. Potser hauriem d'incloure un subapartat d'apostes per anar obrint fils de les diferents juguesques que tenim enlloc de debatre-les totes aquí que pot acabar essent una mica caòtic. Per cert, tornant al tema del "Urinea", no em vull fer pesat però ahir vam idear una variant a la aposta canviant la infusió per una cervesa (recordeu que l'alcohol ho mata tot, jo només dic això ) Apostes pendents: encara no hi ha una aposta en peu per si el puto debreceni aconsegueix puntuar. Tampoc hi ha cap aposta que inclogui l'enanito i crec que encara es pot expremer més el tema Rubin. Penso que hem de pensar en una aposta en cas que el Barça no passi la lligueta i una altre en cas que guanyi la Champions. (feia temps que no ho posavem jeje) | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dv Nov 06, 2009 3:35 pm | |
| Eeep Marc, del Debrecen tenim la de si guanya, oi? L'últim paga el sopar. Aquesta combinació d'icones la vaig posar fa poquet jo, però veig que t'agrada jeje!! Sí, hi ha d'haver una aposta amb l'enano, sens dubte, i a veure què opina el titi de la variant amb cervesa. | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dc Nov 18, 2009 2:42 pm | |
| Si el Barça arriba a una eliminatòria als penals, i la passa, la celebrem fent la roda com en el vídeo penjat aquí al fòrum de dos equips americans
Si Robinho marca el gol de la victòria al Bernabeu en la final de la Champions, ens comprem la samarreta del Barça amb el seu nom estampat i celebrem el gol fent l'escarbat i ballant samba. | |
|
| |
Markus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Nov 26, 2009 2:37 am | |
| anem a actualitzar les apostes amb unes quantes propostes que van sorgir ahir a la nit, tot i que no es van concretar gaire però sonen interessants:
1.- Fer un truc de magia si el maccabi (mag abi) fa quelcom a concretar.
2.- Llençar al Robledo si passa quelcom especific (dwarf throwing)
3.- Proposo ja que Fernando Couto va jugar al Porto, que si passa quelcom a concretar un de nosaltres hagi de dur durant un dia sencer tots els pins de fernando couto de forma visible (intentem que no sigui un dia laborable)
demà acabo de postejar que vaig a dormir. deuuu | |
|
| |
Markus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Nov 26, 2009 12:47 pm | |
| recordem d pas q l'aposta del rubin s'ha pogut donar per tancada tan bon punt en titi es va menjar la seva racio d carn crua i jo em vaig apalancar les taperas q faltaven.
enhorabona a tots! | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Dj Nov 26, 2009 4:05 pm | |
| OK,
si el Maccabi marca almenys un gol en l'últim partit (encara no n'ha marcat cap, em sembla) fem un truc de màgia cada u (ens el preparem i el fem la primera jornada de vuitens).
De moment la del roble és hardcore xD ja la debatrem.
MMm molt bona la del porto. Ens podriem assignar uns números cadascú i depenent del dorsal que marqui els gols de l'Oporto, es queda els pins (optatiu si els ha de lluir o no). Per exemple, Titi 1, 5 Joan 2 6 Markus 3 7 Xitus 4 8 9--> desert
què vol dir això, que si marca el porto i és el dorsal 3, qui carrega amb els pins és en Markus, si és el dorsal 6, en joan, sí és el 23, 2+3= 5 el titi, si és el 64, 6+4= 10 1+0= 1--> el titi Si hi ha més d'un gol, es reparteixen entre els desafortunats.
COm a prova de que no s'han llençat a les escombraries, s'haurà de presentar la bosseta plena de pins a almenys algunes jornades a detreminar del que queda de champions.
Bé, ja direu. | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Nova aposta Dv Nov 27, 2009 4:44 pm | |
| Bé, nois, en Joan fa poc deia això respecte els enanos irlandesos: - Cita :
- of course! Cool però només els dies de lluna plena Razz
Així, proposo que el dia que el Barça jugui, si hi ha lluna plena, en Joan realment faci la transformació a enano irlandès...I si toca anar a un bar a veure'l, també...La lluna és la lluna! Potser al Michael Collin t'agafen de mascota i et fan ballar per sobre de la barra, això sí, després Guinness gratis. | |
|
| |
xitus
| |
| |
Tir-fix
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Ds Nov 28, 2009 3:37 pm | |
| | |
|
| |
Tir-fix
| Assumpte: Re: El racó de les apostes Ds Nov 28, 2009 3:53 pm | |
| n'hi ha alguns més, però són de pago, aquí un exemple: | |