Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: JA TENIM QUARTS!!!!! Dv Mar 14, 2008 3:24 pm | |
| Els primers juguen el primer partit a casa: Semis: Guanyador quarts 1- Guanyador quarts 4 Guanyador quarts 3 - guanyador quarts 2 ( si passem jugaríem la tornada a fora) | |
|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: JA TENIM QUARTS!!!!! Ds Mar 15, 2008 2:05 pm | |
| Uooo quin disseny!! L'has fet tu o l'has copiat d'alguna banda?
Hem tingut molta sort. Sembla que tornarem a estar a unes semifinals europees després de l'any passat no ser-hi, tot i que les semifinals pinten complicades (potser si ens hagués tocat contra el guanyador del fenerbaçhe-chelsea, amb una sorpresa del fenerbaçhe eliminant el chelsea).
Així doncs, jugarem a l'estadi del Schalke Null Vier (04) a Gelsenkirchen o algo així, un estadi dels més moderns d'europa. | |
|
Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: JA TENIM QUARTS!!!!! Dt Mar 18, 2008 4:17 pm | |
| no, el vaig treure d'alguna pàgina web, ja m'agradaria que fos meu . La veritat es que si que hem tingut sort, però tot i així els alemanys no es poden donar mai per perduts i tal i com està el barça , tot i això una eliminació seria un fracas absolut. Si passem, pel que fa a les semis, seran molt xungues, però es que estem a la champions i tard o dora ens ha de tocar un rival del mateix nivell o superior si la volem guanyar | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: JA TENIM QUARTS!!!!! | |
| |
|