| La Gran Final ( 19 de maig) | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Admin Admin
Nombre de missatges : 82 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: La Gran Final ( 19 de maig) Dt Maig 15, 2012 2:17 pm | |
| Dissabte 19 de maig:Bayern- Chelsea Encara amb molt en joc: | |
|
| |
joangi
Nombre de missatges : 56 Age : 43 Location : Barcelona Registration date : 20/08/2010
| Assumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig) Dt Maig 15, 2012 8:45 pm | |
| Dissabte 19 de maig:
Bayern 2-1 Chelsea | |
|
| |
jaumecv
Nombre de missatges : 3 Registration date : 14/04/2012
| Assumpte: Domini alemany Dc Maig 16, 2012 4:58 pm | |
| Bona tarda amics! És veritat que el Chelsea no té res a perdre i que la pressió la té el Bayern, i que una final és una final, etc. Però jo crec que hi haurà bany, bany de veritat. Per això el meu pronòstic champions en la meva primera final és:
Bayern 4 - Chelsea 0
Això és un "all-in" en tota regla.... | |
|
| |
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig) Dv Maig 18, 2012 6:12 pm | |
| I tant Jaume, te la jugues ben bé!! Jo apostaré per victòria del Bayern, però després d'un partit tens i disputat sense gaires ocasions clares, a la sortida d'un corner, gol de cap al minut 86. Bayern 1- Chelsea 0! | |
|
| |
Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig) Dv Maig 18, 2012 7:05 pm | |
| | |
|
| |
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig) Ds Maig 19, 2012 3:19 am | |
| Tal com estan les coses, crec que el Markus necessita posar una victòria del Chelsea. | |
|
| |
Markus
Nombre de missatges : 1235 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig) Ds Maig 19, 2012 1:19 pm | |
| Me la jugo en un Bayern 1 - Chelsea 2 unicament per tenir opcions a lliurar-me de l'imminent bolet. De totes formes crec que la manera de jugar al futbol del Bayern és superior i més atractiva que la del Chelsea i m'agradaria que s'emportessin la Champions a casa seva.
De tassa invisible a bolet. La fase eliminatoria alberga aquests perills. Molt ben competit per tots, amics, des de la superioritat aclaparadora d'en Joangi fins a la sorprenent trajectòria ascendent d'en Jaume i la remuntada d'en Xitus. En Titi des de la distància no ha perdut pistonada i crec que les dues notes negatives ens les emportem en Joan CV i jo :-P
Sigui com sigui i seguint aquesta tradició que es va apropant als 10 anys, ha estat tot un plaer compartir-ho amb vosaltres i espero que l'any vinent mantinguem els participants o els augmentem (alerta Robledo). El bolet que s'acosta el rebré amb esportivitat i orgull pronòstics. Una abraçada ben gran a tots i recordeu que fora de competició el fòrum sol estar força actiu per escalfar motors de cara a la propera temporada!
Visca el Barça i llarga vida als Pronòstics Champions! | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig) Ds Maig 19, 2012 4:58 pm | |
| Ooooooooooooooh Markus post emotiu!!! Grandiós!! Jo ajudaré a fer campanya per a que el Robledo entri a participar, 7 participants seria tramenduh! I no perdis l'esperança...Jo tb vull que guanyi el Bayern per estil de joc, però a vegades el futbol no sempre és just | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig) | |
| |
|
| |
| La Gran Final ( 19 de maig) | |
|