Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 La Gran Final ( 19 de maig)

Ir abajo 
+2
joangi
Admin
6 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin



Nombre de missatges : 82
Registration date : 31/08/2007

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDt Maig 15, 2012 2:17 pm

Dissabte 19 de maig:


Bayern- Chelsea


Encara amb molt en joc:

La Gran Final ( 19 de maig) Picture-24
Tornar a dalt Ir abajo
https://pronosticschampions.forocatalan.com
joangi

joangi


Nombre de missatges : 56
Age : 42
Location : Barcelona
Registration date : 20/08/2010

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDt Maig 15, 2012 8:45 pm

Dissabte 19 de maig:


Bayern 2-1 Chelsea
Tornar a dalt Ir abajo
jaumecv

jaumecv


Nombre de missatges : 3
Registration date : 14/04/2012

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Domini alemany   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDc Maig 16, 2012 4:58 pm

Bona tarda amics!
És veritat que el Chelsea no té res a perdre i que la pressió la té el Bayern, i que una final és una final, etc. Però jo crec que hi haurà bany, bany de veritat. Per això el meu pronòstic champions en la meva primera final és:

Bayern 4 - Chelsea 0

Això és un "all-in" en tota regla....
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDv Maig 18, 2012 6:12 pm

I tant Jaume, te la jugues ben bé!!
Jo apostaré per victòria del Bayern, però després d'un partit tens i disputat sense gaires ocasions clares, a la sortida d'un corner, gol de cap al minut 86.
Bayern 1- Chelsea 0!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDv Maig 18, 2012 7:05 pm

Bayern 3-1 Chelsea La Gran Final ( 19 de maig) ResarLa Gran Final ( 19 de maig) ResarLa Gran Final ( 19 de maig) Resar
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 3:19 am

Tal com estan les coses, crec que el Markus necessita posar una victòria del Chelsea.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 1:19 pm

Me la jugo en un Bayern 1 - Chelsea 2 unicament per tenir opcions a lliurar-me de l'imminent bolet. De totes formes crec que la manera de jugar al futbol del Bayern és superior i més atractiva que la del Chelsea i m'agradaria que s'emportessin la Champions a casa seva.

De tassa invisible a bolet. La fase eliminatoria alberga aquests perills. Molt ben competit per tots, amics, des de la superioritat aclaparadora d'en Joangi fins a la sorprenent trajectòria ascendent d'en Jaume i la remuntada d'en Xitus. En Titi des de la distància no ha perdut pistonada i crec que les dues notes negatives ens les emportem en Joan CV i jo :-P

Sigui com sigui i seguint aquesta tradició que es va apropant als 10 anys, ha estat tot un plaer compartir-ho amb vosaltres i espero que l'any vinent mantinguem els participants o els augmentem (alerta Robledo). El bolet que s'acosta el rebré amb esportivitat i orgull pronòstics. Una abraçada ben gran a tots i recordeu que fora de competició el fòrum sol estar força actiu per escalfar motors de cara a la propera temporada!

Visca el Barça i llarga vida als Pronòstics Champions!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitimeDs Maig 19, 2012 4:58 pm

Ooooooooooooooh Markus post emotiu!!! Grandiós!! Jo ajudaré a fer campanya per a que el Robledo entri a participar, 7 participants seria tramenduh! I no perdis l'esperança...Jo tb vull que guanyi el Bayern per estil de joc, però a vegades el futbol no sempre és just Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La Gran Final ( 19 de maig) Empty
MissatgeAssumpte: Re: La Gran Final ( 19 de maig)   La Gran Final ( 19 de maig) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
La Gran Final ( 19 de maig)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» FINAL (27 de maig)
» FINAL ( dissabte 22 de maig)
» La Gran final!
» Tornada semis ( 5 i 6 de maig)
» Tornada Semis ( 3 i 4 de maig)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Pronòstics champions (temporada 2011-12)-
Canviar a: