Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Touré català

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Touré català Empty
MissatgeAssumpte: Touré català   Touré català Icon_minitimeDt Oct 25, 2011 2:35 pm

L'actualment jugador del Manchester City fa país en una entrevista a Crac1.

“Jo li dic a la meva família que sóc català”, va explicar ahir a la nit Touré Yaya en una entrevista a RAC1. L’exjugador ivorià del F.C Barcelona, actualment al Manchester City, va explicar que “té un llibre a casa per tal de no perdre l’idioma” i que escolta dos canals a la televisió: TV3 i un altre d’esports.

L’exblaugrana va afirmar també que “segueix molt el Barça i es fixa en tot el que passa a Barcelona”. Segons ell, “el Barça és el favorit a la Champions, perquè és l’equip més complet del món”. “Ara mateix no té rival, però nosaltres treballarem pera conseguir el seu nivell”, va explicar Yayá.

El jugador del Manchester City va ser un dels protagonistes de la victòria del seu equip contra l’altre equip de la ciutat, el Manchester United, per 1-6.


Info extreta de: http://www.cronica.cat/noticia/Toure_Yaya_es_reividica_Soc_catala
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Touré català Empty
MissatgeAssumpte: Re: Touré català   Touré català Icon_minitimeDc Oct 26, 2011 1:56 pm

Touré es referma com un dels meus jugadors favorits, tan al camp com a fora. Després de les seves declaracions sobre Guardiola, entenc molt bé la seva marxa al city, i espero (com ja ho feia) que li vagi molt bé, si cal ara que ha dit això sobre el català, encara més. Espero que ens toqui el City a la Champions per poder-li retre l'homenatge que li cal.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Touré català
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: