Com es presenta el partit contra el Vila-real? | Ho veig fàcil, el Barça està molt fort i guanyarem | | 0% | [ 0 ] | Complicat, el Vila-real juga la Champions i sempre ens ha donat problemes | | 20% | [ 1 ] | Tinc al cap un empat perquè encara estem poc rodats i ens falta agafar forma | | 0% | [ 0 ] | Em temo que perdrem perquè tenim moltes baixes en defensa i jugaran paios del B | | 0% | [ 0 ] | Malgrat les dificultats de baixa forma, baixes en defensa i entitat del rival, crec que el Barça es creixerà després del resultat d'ahir del Madrid i acabarà guanyant el partit amb solvència | | 40% | [ 2 ] | El Barça fotrà 7 a 0 i es posarà líder a la taula | | 0% | [ 0 ] | Tan sa val el resultat, és la primera jornada i no em preocupa gaire que el començament sigui una mica fluix | | 20% | [ 1 ] | Tan sa val el resultat, l'Espanyol va perdre i això ja em deixa satisfet | | 20% | [ 1 ] |
| Vots Totals : 5 | | |
|
Markus
Nombre de missatges : 1235 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Enquesta Barça - Vila-real lliga 11/12 Dl Ago 29, 2011 2:19 pm | |
| Vibracions pel partit del Barça d'avui? Inici de lliga en jornada 2 (la 1 queda ajornada) i en dilluns, quan tothom ha jugat ja i el Madrid ha golejat a un equip que hauria d'estar a segona divisió. Com veieu el començament del Barça a la lliga avui? | |
|
Markus
| Assumpte: Re: Enquesta Barça - Vila-real lliga 11/12 Dt Ago 30, 2011 9:52 am | |
| Contundent 5 a 0. Per callar les boques de Madrid. El Barça, sense funcionar a ple rendiment, rendeix amb molta solvència. Guardiola va sorprendre amb un 3-4-3, segurament era millor jugar amb 3 defenses que muntar una de 4 on un parell de papers haurien estat interpretats per jugadors del B d'eficàcia incerta. La temporada promet moltes alegries. A veure que tal! | |
|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: Enquesta Barça - Vila-real lliga 11/12 Dt Ago 30, 2011 2:08 pm | |
| hehe jo he votat a posteriori...
Quin partidàs ahir...Però benvinguts a la nova lliga escocesa, aquest any més que mai... | |
|
Markus
| Assumpte: Re: Enquesta Barça - Vila-real lliga 11/12 Dt Ago 30, 2011 2:37 pm | |
| | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Enquesta Barça - Vila-real lliga 11/12 | |
| |
|