Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Ja tenim grups!!

2 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus

Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDj Ago 25, 2011 10:30 pm

Després de l'apassionant sorteig oficial pronòstics champions i el posterior sorteig oficial uefa ja tenim els quadres dels grups. Són els següents:

A
Bayern
Vilareal
Manchester City
Nàpols
B
Inter de Milà
CSKA
Lille
Trabzonspor
GRUPOS
C
Manchester Utd.
Benfica
Basilea
Otelul Galati
D
Real Madrid
O. Lyon
Ajax
Dinamo Zagreb
GRUPOS
E
Chelsea
València
B. Leverkusen
Genk
F
Arsenal
Marsella
Olympiacos
B. Dortmund

G
Oporto
Shakhtar
Zenit
APOEL
H
Barça
Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen

Tenim gupet guapo amb un rival fortet com el Milan i dos equips d'apostes com el BATE i el Viktoria Plzen.

El Madrid com sempre un grup mamat. A veure si el Lyon torna a ser el seu botxí a Europa jejeje

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Nombre de missatges : 1224
Registration date : 31/08/2007

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 3:19 pm

L'ordre serà aquest:

Barça Milan
Bate Barça
Barça Pilsen
Pilsen Barça
Milan Barça
Barça Bate

Així que començarem el dia 13 de setembre em sembla ja amb un partidàs aquí al camp nou contra el Milan!!!! I ens toca vitjar a Borisov quan encara no farà gaire fred, no sé si el partit llavors serà a les 18:30 o a l'horari de sempre 20:45

Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 3:34 pm

Em sembla que cap dels partits contra el BATE i el Plzen es juguen als camps d'aquests equips perquè crec que no reuneixen les condicions que demana la UEFA... corregiu-me si m'equivoco...
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 4:05 pm

El Bate no ho sé, però el Pilsen juga al camp de l'Slavia de Praga perquè el seu estadi només té capacitat per a 7.000 aficionats.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 4:07 pm

Tinc la intuïció que el BATE ens costarà (típic equip de l'est dur i tosc, com un Kiev, un Kazan o un Shakhtar que sempre són mosques colloneres), però que al Pilsen ... Li cauran els gols de totes bandes quan vinguin a jugar al Camp Nou...
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 4:32 pm

Més val que al Plzen li caiguin gols perquè com ens caiguin a nosaltres el que ens cauran seran cerveses Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 4:37 pm

amb el BATE jugarem al Dynama Stadium a Minsk perquè el seu camp hi caben menys de 5.500 persones ¬¬ 3.000 si porten bats de baseball xD
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 4:37 pm

Bé, ahir vam comentar una possible variant amb en Giro...Podriem fer una ampolla de Pilsen per cada gol que li fotem nosaltres xD Bé, ell deia un terç o un quinto, però jo vaig proposar una ampolla Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 4:39 pm

jajajaja m'hi nego rotundament, ha de ser per gols encaixats Razz no vull que m'hagin d'adaptar la cançó d'Eric Abidal Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 4:51 pm

Home però una ampolla no és un litre xD tot i que ja t'intueixes el bernat soler dient: nens i nenes, senyores i senyors, la gran golejada inèdita, Alves ha fet el desè xD
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 5:14 pm

és molt fàcil marcar 3 gols i 3 litres de birra són massa nocius pel meu gust Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 5:45 pm

nnnnope però una ampolla no és un litre!!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 5:46 pm

Ja tenim grups!! B0149

no sé quants cl deuen ser, però deu ser com una llauna.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitimeDv Ago 26, 2011 6:00 pm

em sedueix més la opció quintos d'en Girona Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Ja tenim grups!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja tenim grups!!   Ja tenim grups!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Ja tenim grups!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1