Markus
Nombre de missatges : 1235 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Afellay seguirà blaugrana Dt Ago 23, 2011 1:34 pm | |
| Sembla que al final no marxa. També és una pena fitxar gent per ser suplents i que al any següent acabin marxant... No va tenir continuïtat i a mi em va semblar una repetició del cas Bojan, ja que no s'entén d'altre manera la falta de confiança de l'entrenador en ell. Tot i això penso que no jugarà pràcticament res aquest any i l'acabarem espatllant com hem fet tristament amb d'altres jugadors... | |
|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: Afellay seguirà blaugrana Dt Ago 23, 2011 1:40 pm | |
| A mi Afellay m'agrada molt com a jugador, aporta velocitat a la banda i xut potent des de fora l'àrea, coses que ens falten a l'equip, però clar, si ara tenim a Alexis..(que d'altra banda, promet molt). No hem d'oblidar que la centrada del primer gol del 0-2 de xampions al bernabeu és seva! | |
|
Markus
Nombre de missatges : 1235 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Re: Afellay seguirà blaugrana Dt Ago 23, 2011 1:54 pm | |
| Tenim una molt bona davantera. Però si hi ha cabuda per tants efectius de mig camp també ho ha d'haver per l'atac. Fins i tot m'atreviria a dir que Afellay pot jugar una mica més enrera, com de pivot entre el migcamp i l'atac, com ha fet en diverses ocasions l'Iniesta... Pot tenir un paper important en determinats enfrontaments on es requereixin les seves qualitats, que bé esmentaves fa un moment. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Afellay seguirà blaugrana | |
| |
|