Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Disturbis a Anglaterra

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 4:32 pm

Amics, obro aquest fil per comentar això tan bèstia que està passant a Anglaterra. De moment el partit de la Premier League Totenham- Everton s'ha suspès per motius obvis...

Sembla ser que és semblant al que va passar als suburbis de París ara fa 3 anys però a Anglaterra ha agafat una virulència tremenda... A mi em sembla que es mescla de tot, sobretot un sentiment de ràbia i de frustració per part de les classes baixes, juntament amb el tema ètnic i cultural, però unes accions així mai seran la resposta...
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 5:04 pm

sip, com comentavem en l'entrada dels arbitres agredits la gent és capaç de fer coses molt radicals quan s'esperonen uns als altres en massa... es pren potser com una mena de consciència col·lectiva igual que les formigues o les abelles i es poden arribar a fer autèntiques barbaritats en nom del que sigui.

vaig veure que els disturbis havien arribat també a manchester, espero que al titi no l'agafin pel mig. a veure si es calma la situació aviat, sembla que en moments de crisi les classes treballadores estem més susceptibles que de costum i les diferències culturals i ètniques s'interpreten de forma hostil i territorial...

el fòrum sempre pendent també de l'actualitat extraesportiva :-)
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 6:17 pm

Em va dir el titi que de moment eren al centre (em sembla que s'han carregat els vidres dels grans magatzems de la paella dels famosos "ous pochee" perquè era just allí a Market Street). El titi està bé, només espero que no s'extengui el merder als barris perifèrics on hi ha molta immigració (al del costat de Chorlton, on és el titi, per exemple).
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 6:24 pm

jo crec que la cosa s'anirà calmant poc a poc els propers dies. així ho espero.

argh!! han agredit el temple dels ous potxats!!! no puede seeeeeeeeeeerrrrrrr!!! xD
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 6:44 pm

Ara experimentarem la fusió de dos fils del fòrum: "fins els ous potxats de Neymar!"
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 7:05 pm

Em fa "putxar" els ous en neymar xD
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 7:09 pm

becs, els meus primers ous del neymar
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDj Ago 11, 2011 7:19 pm

al sport diuen que podria ser millor que messi. puto sport...
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitimeDl Ago 15, 2011 4:36 pm

per rebaixar una mica la tensió us enganxo aquestes imatges dels disturbis a londres on sembla que la premsa està posant més pa que formatge (al contrari que els entrepans d'en xitus jejeje)

Disturbis a Anglaterra Manchester-riots-scenes-from-whalley-range
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Disturbis a Anglaterra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Disturbis a Anglaterra   Disturbis a Anglaterra Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Disturbis a Anglaterra
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Miscel·lània-
Canviar a: