Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)

3 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus

Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Empty
MissatgeAssumpte: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 12:24 pm

xD A aquestes alçades no se de que s'escandalitzen

Extret del diari ara:

El seleccionador espanyol sub-19 pren una bandera asturiana a un jugador i es converteix en protagonista a la xarxa

La selecció espanyola sub-19 va guanyar l'Europeu de la seva categoria i el jugador Muñiz ho va celebrar amb una bandera asturiana que li havia donat la seva mare. Però el seleccionador li va retirar la bandera, fet que va generar força polèmica

La selecció espanyola de futbol sub-19 va guanyar l'Eurocopa en derrotar la República Txeca a la final. Durant la celebració, el jugador de l'Sporting Juan Muñiz Gallego, es va col·locar una bandera asturiana a l'esquena. L'entrenador Ginés Meléndez però, li va treure la bandera quan ho va veure, i va deixar el jugador sorprès en veure com li prenia la bandera que li havia donat la seva mare.

Aquest fet ha generat molta polèmica a Astúries i fins i tot es demana que el seleccionador sigui persona non grata al Principat. A Twitter, Meléndez va ser #TT i fins i tot s'ha creat l'etiqueta #ginesfacts, en què es fa broma sobre el seleccionador. D'altres han recordat, fins i tot, com el jugador Arizmendi va poder celebrar un títol amb Meléndez com a tècnic amb una bandera franquista sense problemes.

Us deixo el link de la notícia amb el vídeo perquè no te preu la mala llet amb la que li arrenca la bandera xD

Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Nombre de missatges : 1224
Registration date : 31/08/2007

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 12:34 pm

Sí! Ostres Markus merci per penjar-ho, ho vaig veure ahir i vaig dir-me que ho penjaria al fòrum però després se'm va passar...És increïble, la notícia ja ha donat voltes i tot i que el propi seleccionador li vol treure ferro a l'assumpte (diu "tampoco he matado a nadie"), és gravíssim, i sobretot la mala llet amb la que treu la bandera davant l'estupefacció del nano...Ara que la notícia em dóna un detall que no sabia...Celebracions amb Arizmendi amb la bandera franquista? Ja està todo dicho! affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 12:37 pm

Per cert tenies raó amb el puto DNI he hagut de demanar hora al final la data que m'anava millor era la comissaria de st andreu pel dia 19 al matí així que durant 16 dies seré il·legal jaja i després tindré una cita amb la poli, oooh, quina emoció...Total per un DNI que no em pertoca per nacionalitat!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 1:16 pm

Sip, és gravíssim tot i que no deixa de ser la imatge real de l'estat espanyol. Esperem que serveixi per cabrejar als asturians que el tema de la identitat la tenen bastant adormida i els espanyols han aconseguit amb els anys que se n'avergonyeixin i tot. Lamentable!!

Vigila quan vagis a fer-te el DNI que no et prenguin la cartera dels paisos catalans Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 2:39 pm

Durant 16 dies no pertanyo a l'estat espanyol! iuju!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 4:33 pm

El DNI actual ja veuràs que és bastant vomitiu en quant a bandera i simbologia Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix

Nombre de missatges : 652

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 11:32 pm

Osti ja ho vaig veure, quin fàstig!!! La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Puke Per cert jo vaig estar més de 2 anys amb el dni caducat i encara ho estaria ara si no fos perquè no em deixaven presentar-me a les eleccions municipals Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 11:52 pm

2 anys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ets el meu ídol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitimeDj Ago 04, 2011 12:42 am

collons, jo vaig estar més de mig any i ja em semblava molt xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)   La "roja" la lia amb les banderes (com sempre) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

La "roja" la lia amb les banderes (com sempre)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: