Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

El rugby és “tremendu”

3 participantes
AutorMissatge
Tir-fix

Tir-fix

Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

El rugby és “tremendu” Empty
MissatgeAssumpte: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDs Oct 13, 2007 11:56 pm

ja sé que en principi aquest fil hauria d'anar a miscel·lània segurament, ja que aquest fòrum està dedicat al futbol, tot i això, crec que el rugby és un esport digne d'anomenar-se hoolligan. Buf acabo de veure el França- Anglaterra, al final victòria anglesa per 14-9 , quin patiment de partit i això que després de l'eliminació d'Escòcia, no tinc cap preferit en el camp. Han sigut 10 últims minuts d'infart i al final els xuts de Wilkinson han sigut decisius. La gràcia d'aquest esport es que amb menys d'un minut pots passar de dominar al partit a estar perdent i sense poder-ho assimilar, ja estar una altre vegada atacant i a punt d'arribar a la línia d'assaig del teu contrincant. Cada dia m'estic tornant més fan d'aquest esport, veure els jugadors tirant-se sobre dels altres per protegir la pilota no té preu, segurament és l'esport que més bé reflecteix el que podria ser un camp de batalla, això si amb l'honor i la valentia dels millors guerrers. I demà el Sud- Africà- Argentina.
Ostres a veure si aquest any hi ha sort i podem gaudir d'un USAP o d'uns Dragons a Barcelona i sinó ja m'estic plantejant d'anar-los a veure a Perpinyà. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

Nombre de missatges : 1224

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDl Oct 15, 2007 1:08 am

jo encara no he cridat el servei tècnic del plus!!
ho hauré de fer no només pq estic pagant sinó pq m'estic perdent el rugby!

És un esport molt noble.

A veure si Anglaterra guanya.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDl Oct 15, 2007 6:34 pm

La veritat és que conec molt poc d'aquest esport, però he tingut la ocasió de veure una mica d'algun partit aquests dies i reconec que és bastant trepidant, res a veure amb el futbol americà que sempre he trobat tremendament lent i avorridot. A veure si un dia tinc ocasió de veure un partit sencer i acabo de comprendre les normes.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDj Ago 04, 2011 1:07 am

Al setembre la copa del món, n'haurem de fer un seguiment!!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDj Ago 04, 2011 1:31 am

Aquí tenim els "pools" o grups, es llegeixen en vertical

El rugby és “tremendu” Poolsrugby11

Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDj Ago 04, 2011 1:37 am

Més comentaris premonitoris!!
Cita :
Ostres a veure si aquest any hi ha sort i podem gaudir d'un USAP o d'uns Dragons a Barcelona i sinó ja m'estic plantejant d'anar-los a veure a Perpinyà. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDj Ago 04, 2011 10:27 am

copa del món sona important... seguiré les evolucions al fòrum
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDc Set 07, 2011 12:41 pm

Ja només falten dos dies i aquí us passo un enllaç al PDF amb tots els partits i el quadre de les eliminatòries...Jo ja el tinc imprès i enganxat a la nevera... http://www.rugbyworldcup.com/mm/Document/Tournament/Destination/02/04/17/07/2041707_PDF.pdf
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDc Set 07, 2011 2:17 pm

Quina selecció mola més?
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDc Set 07, 2011 3:27 pm

És molt particular això...Jo quan es tracta de rugbi vaig amb Gal·les (em vaig comprar la samarreta i tot) sempre he tingut simpatia per aquest país, des que vaig començar a aprendre gal·lès de forma amateur quan tenia 17 anys. Les favorites són les de l'hemisferi sud, de fet només Anglaterra ha estat capaç de guanyar sent de l'hemisferi nord en les 6 edicions que s'han fet fins ara des de 1987. Sudàfrica crec que defèn títol (pel3lícula obligada: Invictus). Austràlia i Nova Zelanda (els All Blacks) tb lluitaran pel títol. Veurem els papers d'Irlanda i Anglaterra. Escòcia sembla que està més fluixa darrerament. França també té opcions.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDc Set 07, 2011 3:28 pm

En principi els dos primers equips de cada grup són els caps de sèrie.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDc Set 07, 2011 3:39 pm

aniré seguint els resultats en plan pc futbol jejeje pc rugby Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix

Nombre de missatges : 652

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDj Set 08, 2011 1:15 pm

a veure si aquest cop el puc seguir una mica més, que hi ha ganes! Per cert, si voleu provar, per play 3 es pot descarregar la demo del joc del mundial, ahir i vaig fer unes partides, té algunes coses bones, però no crec que estigui al nivell de la play 3 i també diria que no és el millor joc de rugby que he jugat.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDj Set 08, 2011 1:48 pm

ei i tant, jo he jugat a la demo però costa una mica. gràficament no està al nivell però com a joc de rugbi et dono la raó que deu ser dels millors que he jugat...
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDs Set 10, 2011 3:38 pm

Amics ja ha començat el mundial i aquí tenim els primers resultats:

Grup A:

New Zealand
41 - 10
Tonga

France
47 - 21
Japan

Grup B:

Scotland
34 - 24
Romania

Argentina
9 - 13
England

I us deixo amb la haka de Nova Zelanda i el Sipi Tau de Tonga en el partit inaugural. Almenys saben que si mai es queden sense feina, a Port Aventura ja s'estan fregant les mans...

Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitimeDs Set 10, 2011 4:57 pm

Sembla que els resultats no amaguen sorpreses... A Tonga no deuen tenir ni pilota per entrenar Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: El rugby és “tremendu”   El rugby és “tremendu” Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

El rugby és “tremendu”
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: