Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Puntuacions

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDs Abr 16, 2011 3:05 pm

ostres, doncs sembla que si... la temporada passada ho vaig tenir clar molt aviat també, és una putada però jo porto el meu bolet amb orgull, segur que tu també ho faràs Wink
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDc Abr 27, 2011 12:02 am

Comptant ja el partit d'avui, la classificació queda així:

markus, joan c. i titi sumen un punt.

giro i xitus 0.

- Markus 107 (13)
-JoanGi 102 (14)
- Joan 102 (13)
- Titi 100 (9)
- Xitus 80 (5)
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDv Abr 29, 2011 2:34 pm

Després del Madrid -Barça, on només titi i Markus sumen un punt, la cosa queda així:

- Markus 108 (13)
-JoanGi 102 (14)
- Joan 102 (13)
- Titi 101 (9)
- Xitus 80 (5)

Sembla que en Markus fa un esprint final per guanyar l'edició d'enguany, i en titi entra de ple en la lluita pel subcampionat, tot i tenir un exacteaverage pitjor.
Falten 12 punts per disputar-se.

8 de les semis i 4 de la final.

LVAPC!!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDc Maig 04, 2011 9:14 pm

Després de la jornada d'ahir, el resum seria: tots un punt menys en giro que en fa 2.

Per tant, la classificació queda:

- Markus 109 (13)
-JoanGi 104 (14)
- Joan 103 (13)
- Titi 102 (9)
- Xitus 81 (5)

Queden només 8 punts en joc!!El titi encara pot ser campió!! Però depenent dels resultats d'avui, en Markus ja pot ser-ho també.

Veurem què passa!!

LVAPC!!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDc Maig 04, 2011 11:44 pm

Després del United: tots 2 punts menys giro i xitus 1 punt.

- Markus 111 (13)
-JoanGi 105 (14)
- Joan 105 (13)
- Titi 104 (9)
- Xitus 82 (5)

MARKUS ETS EL NOU CAMPIÓ DELS PRONÒSTICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ENHORABONA PER EL PRIMER COP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers afro jocolor cheers cheers cheers cheers cheers king
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDv Maig 06, 2011 6:48 pm

Jeje puto enano sempre present :p

A veure que tal la final. Serà un gran partit!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDg Maig 29, 2011 12:08 pm

[b]LA CLASSIFICACIÓ (SEMPRE ÉS JUSTA) FINAL D'ENGUANY ÉS LA SEGÜENT:

- Markus 113 (13)
- Joan 109 (14)
- JoanGi 107 (14)
- Titi 106 (9)
- Xitus 86 (6)

Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitimeDg Maig 29, 2011 3:03 pm

Bravo, aquesta edició dels pronòstics ha estat de les més igualades, si no la que més. Sense comptar amb la meva primera victòria a l'era pronòstics (que ja tocava) i de la que estic especialment orgullós ja que m'he enfrontat a les capacitats endevinatòries més afinades en tota la història d'aquesta competició, vull destacar la gran entrada d'en Joan Girona, que ha estat un clar candidat al títol en tot moment en la seva primera participació als pronòstics (espero que en siguin moltes més) i també vull fer una menció especial a en Titi, que estic segur que ha batut un record d'encerts en símbols del partit, ja que amb només 9 exactes s'ha quedat a un sol punt d'en Joan Girona (que en te 14).
En Casamitjana ha lluitat fins la darrera jornada (tot i que semblava que no penjaria ni els resultats Razz) i s'ha guanyat el segon lloc. I l'Aleix ha acceptat el bolet amb resignació, bon humor i dignitat en una temporada trabada que jo com a guanyador del bolet de l'any passat conec bé la sensació.

Amb això es tanca una temporada gloriosa pel Barça i pels pronòstics. A l'espera de veure si hi han noves incorporacions l'any vinent, el que espero de tot cor es que no hi hagi cap baixa i l'ambient es mantingui en aquesta ja nostra tradició.

Salut, visca el Barça, visca Catalunya i llarga vida als Pronòstics Champions!!!!

cheers cheers cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Puntuacions - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puntuacions   Puntuacions - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Puntuacions
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» PUNTUACIONS
» PUNTUACIONS
» Puntuacions
» Puntuacions
» Puntuacions

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Pronòstics champions (temporada 2010-11)-
Canviar a: