| Nova temporada als PC | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Nova temporada als PC Dc Ago 18, 2010 5:59 pm | |
| Setè any. Sembla mentida, però si tot va bé durant una temporada més disfrutarem de la nostra companyia, tot seguint el NOSTRE (ni de Rossells ni de fantasmes espanyolistes de dretes) Barça. La primera fase encara no s'ha perfilat. S'estan jugant les prèvies, i aviat viurem l'emoció del primer sorteig, aquell que determinarà les apostes, els equips amb qui ens les haurem, i el que se'n pugui derivar. Nous patrocinadors, noves anècdotes, per a amanir la tosca tardor. Per a seguir forjant la nostra amistat a foc lent i a base de riure. Vespres màgics on oblidar-se de tot. Aquesta temporada, he de fer-vos saber que augmentarem el nombre de participants a 5. El titi ha mostrat la seva disposició a continuar, i en Joan Girona la seva a introduïr-se al món dels pronòstics. El campionat i el bolet estaran més renyits que mai. Vull compartir una anècdota amb vosaltres. Ahir vam anar a sopar amb la família a casa dels veïns d'aquí tortellà, que són artesans. Ella em va comentar que hi ha una empresa de Milà, amb qui té contacte, que es dedica exclusivament a la confecció de BOLETS DE FUSTA. Li vaig dir que ja parlariem jaja. De moment, en Marc ja va poder veure via sms que el saler que ahir regnava a taula era un perfecte Bolet. Joan, ja friso per veure les dades actualitzades i el nou fil obert per aquesta temporada. Amics, llarga vida als Pronòstics Champions!! | |
|
| |
Markus
Nombre de missatges : 1235 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Dj Ago 19, 2010 12:00 pm | |
| Genial, fa goig veure q els PC gaudeixen de bona salut i incorporen nous participants enlloc de perdre'n. Aprofito per donar la benvinguda al fòrum al Joan G. si es que ja s'ha registrat.
Segur que serà una bona temporada on gaudirem de bona companyia, moments memorables i apostes rebuscades, tot amenitzat amb sorpreses creatives i algun q altre barret del enano.
Salut i llarga vida als pronostics champions! | |
|
| |
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Dv Ago 20, 2010 1:55 pm | |
| ooostres porto tot un matí de remember escoltant les cançons de l'any passat! Que gran la cançó de les apostes Marc!! Ja tinc ganes de veure què se'ns acut aquest any...!
Em sembla que en Giro encara no està registrat, potser avui el vegi i li ho comenti.
Salut i LVAPC!! | |
|
| |
joangi
Nombre de missatges : 56 Age : 43 Location : Barcelona Registration date : 20/08/2010
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Dv Ago 20, 2010 7:57 pm | |
| Ei, ja estic aquí. No ha estat fàcil, però ja hi sóc. En breu m'arreglaré una mica el peril i això. | |
|
| |
xitus
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Ds Ago 21, 2010 4:52 am | |
| ep joan, benvingut al fòrum!! Penja-hi el que et vingui de gust. Si fas un cop d'ull ja veuràs els diferents aprtats i te'n fas la idea. No la lieu molt aquesta nit jeje. Salut, Aleix. | |
|
| |
Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Dt Ago 24, 2010 1:17 pm | |
| Benvingut Joan!!!! sempre està molt bé contar amb una nova incorporació!!! per cert, no fagis molt cas a les bogeries que es diuen i es fan per aquí, la veritat es que estem força trinxats! XD Buf, quines ganes de moments champions que tinc!!!!! | |
|
| |
Markus
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Dl Ago 01, 2011 7:13 pm | |
| I d'aquí poc ja comença la vuitena edició... d'aquí dos anys desè aniversari i llibre commemoratiu jejejeje | |
|
| |
Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Dt Ago 02, 2011 9:48 pm | |
| Esperem que que els anys no passin com els missatges al fòrum en aquests últims dies, que sinó ens enganxarà el llibre amb els pixats al ventre i en comptes de llibre commemoratiu, tindrem pipi d'or commemoratiu | |
|
| |
Markus
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC Dt Ago 02, 2011 10:39 pm | |
| jajajaja Pipi d'or!! Beguda oficial Pronòstics Champions 14/15 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Nova temporada als PC | |
| |
|