Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Isinbayeva és dubte pels Europeus de Barcelona

Ir abajo 
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Isinbayeva és dubte pels Europeus de Barcelona Empty
MissatgeAssumpte: Isinbayeva és dubte pels Europeus de Barcelona   Isinbayeva és dubte pels Europeus de Barcelona Icon_minitimeDt Abr 13, 2010 6:37 pm

Aquest estiu se celebren els europeus de Barcelona d'atletisme...
I jo que volia pillar entrades per veure en directe a Isinbayeva, i em trobo això:

(sembla que deixa una porta oberta...)

http://www.catalunyapress.cat/cat/viewer.php?IDN=26639

Isinbayeva es pren un descans indefinit
Esports 10/04/2010 19:39
EP.- L'atleta russa Yelena Isinbayeva, campiona olímpica i plusmarquista mundial de salt de perxa, ha anunciat la seva retirada temporal i indefinida de l'alta competició, un descans que considera "absolutament necessari".
isinbayeva pertiga
"He estat pensant-ho molt acuradament durant les tres últimes setmanes i he arribat a la conclusió que és absolutament necessari per mi prendre un descans de la competició", ha assegurat Isinbayeva en un comunicat.

La russa ja havia suggerit un possible descans després de la seva decebedora actuació en els passats Mundials en pista coberta de Doha, on no va poder penjar-se una medalla. Va ser el segon Mundial en el qual la doble campiona olímpica, no es portava l'or.

"És la meva intenció plena seguir entrenant-me per mantenir-me en forma. En aquest moment no puc dir exactament quan vaig a tornar a les competicions", ha afirmat l'atleta, que posseeix el rècord mundial a l'aire lliure amb 5,06 metres i la marca planetària sota sostre en 5,00 metres.

No obstant això, ha deixat la porta oberta per competir en el Campionat Europeu al juliol. "No he descartat per complet estar en el circuit de l'estiu o en el Campionat Europeu de Barcelona", ha assenyalat l'atleta russa.

A més, la guanyadora del Premio Príncep d'Astúries dels Esports va sostenir que les seves metes a llarg termini segueixen sent la mateixes, incloent la defensa del seu títol olímpic a Londres 2012 i guanyar els campionats del món de 2011 i 2013.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Isinbayeva és dubte pels Europeus de Barcelona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» USAP a Barcelona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Miscel·lània-
Canviar a: