Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: He descobert el paradís per internet!! Dl Nov 16, 2009 3:15 pm | |
| | |
|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: wooooooow Dl Nov 16, 2009 3:30 pm | |
| Proposo fer una comanda per tenir-ne pel proper dia champions, tot i que no sé quan poden trigar en enviar... | |
|
xitus
Nombre de missatges : 1224 Age : 43 Location : Barcelona, Països Catalans Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: He descobert el paradís per internet!! Dl Nov 16, 2009 3:33 pm | |
| He mirat els lots de nadal i pinten bé...Encara m0animaré per comrpar-ne un per casa aquest nadal, que a mi aquestes coses magraden...! | |
|
Tir-fix
Nombre de missatges : 652 Registration date : 31/08/2007
| Assumpte: Re: He descobert el paradís per internet!! Dt Nov 17, 2009 2:06 pm | |
| jo també he vist els lots de Nadal, el que m'ha sorprés es que hi ha altres coses a part de cerveses, això no es pot permitir , hehe, no, ara en serio , ho trobo un bon detall. No sé si arribaria si fecim una comanda pel pròxim dia, potser per l'última jornada de la lligueta? | |
|
xitus
| Assumpte: Re: He descobert el paradís per internet!! Dt Nov 17, 2009 3:39 pm | |
| Es podria mirar per l'última jornada de la lligueta, per consolar-nos de la nostra elim...Vull dir, per celebrar la nostra classificació! Ho parlem entre els quatre. Podria estar bé com a festa final de la fase de grups. Respecte els lots de nadal, a mi m'encanten aquests formatges irlandesos, anglesos o escocesos que semblen pastilles de sabó. El cheddar així m'encanta! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: He descobert el paradís per internet!! | |
| |
|