Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 He descobert el paradís per internet!!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

He descobert el paradís per internet!! Empty
MissatgeAssumpte: He descobert el paradís per internet!!   He descobert el paradís per internet!! Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 3:15 pm

http://www.estutienda.com/ESTUCERVEZA/

He descobert el paradís per internet!! Brindar N'hi ha de tot arreu!! He descobert el paradís per internet!! ObsessioHe descobert el paradís per internet!! ObsessioHe descobert el paradís per internet!! Obsessio
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

He descobert el paradís per internet!! Empty
MissatgeAssumpte: wooooooow   He descobert el paradís per internet!! Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 3:30 pm

Proposo fer una comanda per tenir-ne pel proper dia champions, tot i que no sé quan poden trigar en enviar...
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

He descobert el paradís per internet!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: He descobert el paradís per internet!!   He descobert el paradís per internet!! Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 3:33 pm

He mirat els lots de nadal i pinten bé...Encara m0animaré per comrpar-ne un per casa aquest nadal, que a mi aquestes coses magraden...!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

He descobert el paradís per internet!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: He descobert el paradís per internet!!   He descobert el paradís per internet!! Icon_minitimeDt Nov 17, 2009 2:06 pm

jo també he vist els lots de Nadal, el que m'ha sorprés es que hi ha altres coses a part de cerveses, això no es pot permitir drunken , hehe, no, ara en serio , ho trobo un bon detall. No sé si arribaria si fecim una comanda pel pròxim dia, potser per l'última jornada de la lligueta?
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

He descobert el paradís per internet!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: He descobert el paradís per internet!!   He descobert el paradís per internet!! Icon_minitimeDt Nov 17, 2009 3:39 pm

Es podria mirar per l'última jornada de la lligueta, per consolar-nos de la nostra elim...Vull dir, per celebrar la nostra classificació! cheers bom

Ho parlem entre els quatre. Podria estar bé com a festa final de la fase de grups.

Respecte els lots de nadal, a mi m'encanten aquests formatges irlandesos, anglesos o escocesos que semblen pastilles de sabó. El cheddar així m'encanta!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





He descobert el paradís per internet!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: He descobert el paradís per internet!!   He descobert el paradís per internet!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
He descobert el paradís per internet!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ja tinc internet al pis!!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Miscel·lània-
Canviar a: