Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Perill Champions (crida a la germanor)

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDg Nov 08, 2009 3:11 pm

Nois, en vista de l'emoció de la lligueta d'aquest any, em veig en la obligació d'alertar del perill (malgrat esser optimista) de que el Barça quedi fora de la Champions.

Els últims anys hem tingut sort, hem seguit el Barça a dues finals i unes semis cosa que ens ha permès compartir junts moltes nits de riures, menjar, beure, bromes, apostes i és clar, futbol. Voldria desde aquí llençar un crit per seguir amb el ritual malgrat no tenir el nostre equip en la competició. Això no ha passat fins ara però penso que en vista de la possibilitat hauriem d'aclarar com volem seguir les apostes.

Crec que és una bona excusa per trobar-nos més sovint. Jo particularment no acostumo a veure a en Joan en un altre context, cosa que m'agradaria que fos diferent pq li tinc molt d'apreci com per ser només companys de Champions. I també la companyia d'en Titi aquest any estaria bé que fos per llarg. Pel que fa a en Xitus, altres anys les circumstancies personals dels dos ens permetien veure'ns més sovint i també la Champions ens ha permès trobar-nos amb més asiduitat.

Penso que amb el nostre joc d'apostes i pronòstics hem aconseguit donar-li una dimensió a la Champions per damunt del joc del nostre equip i se que seriem capaços de dur l'emoció dels pronòstics fins al final de la competició.

En fi, simplement dir que per tots aquests motius jo estic a favor de seguir trobant-nos hi hagi el Barça o no. Els dies de partit sempre seran especials.

Una abraçada amics!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDt Nov 10, 2009 4:03 pm

OOOh,
i tant Marc, estic plenament amb el que dius. Correm un perill, que el Barça quedi fora, de fet ja hi hem quedat en dos recents temporades, però una va ser a semis i l'altra crec que a vuitens (Manchester i Liverpool).
En tot cas, jo també sóc partidari de seguir-nos veient (a males podriem seguir el Barça a l'Europa League, ehem, esperem que no sigui així). Però hem de confiar que guanyarem a l'inter.
Una crida a la germanor magnífica! jocolor Visca el Barça! alien Visca els pronòstics Champions!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDc Nov 11, 2009 11:21 am

cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDc Nov 11, 2009 3:58 pm

Perill Champions (crida a la germanor) Plas Perill Champions (crida a la germanor) Reverencia m'heu fet emocionar i tot! es veritat, a veure si ens veiem més sovint Marc, queda pendent la visita del pis Razz . Jo tinc plena confiança amb el Barça, però si que es cert, que per si les mosques hauríem de tenir un pla B. Sense cap dubte hauríem de continuar amb els pronòstics i cada setmana de champions podríem fer una mini-enquesta per veure quin partit és més atractiu de veure i així quedar i fer-la petar. Si caíem a l'europa league, també estaria bé seguir-la.
Tot i així, tinc plena confiança amb le Barça i crec que aquest any en comptes d'acabar al temporada dels pronòstics a les Rambles, com l'any passat, acabarem a la Cibeles!! cheers cheers cheers

Amunt la germanor dels pronòstics!!! Perill Champions (crida a la germanor) Content Amunt el Barça! Perill Champions (crida a la germanor) 2145960713mundoemotiincmy8
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDc Nov 11, 2009 9:07 pm

UALAAAAAAA quina canya d'icona!!

sou uns cracks. Per cert joan fa poc vaig fer una breu història dels pronòstics champions al meu blog, dona-li un cop d'ull.

Bé, per suposat que els pronòstics seguiran, les temporades que el barça ha quedat eliminat sempre s'han seguit fent les puntuacions, però també crec vàlid i necessari seguir-nos veient. Em sembla bé això de l'enquesta que proposa en Joan per triar el partit. Però nois, jo també crec que acabarem a Cibeles eh!! geek
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDs Nov 14, 2009 7:59 pm

ostres he llegit el teu post del blog, impressionant!!! Perill Champions (crida a la germanor) Plas Perill Champions (crida a la germanor) Plas Perill Champions (crida a la germanor) Plas has de penjar-lo al fòrum! tot i que no es el mateix que anar-lo llengint mentre sona l'himne de la champions de fons, gallina de piel!! Perill Champions (crida a la germanor) Content
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDg Nov 22, 2009 6:44 pm

per cert, amb la lesió del Messi ( tot i que encara hi han opcions de que pugui jugar) tot es complica una mica més, dimarts necessitem una nit europea, d'aquelles plenes d'èpica, llàstima que no ho facin per tv3, ja ens estarien posant en l'ambient amb els anuncis, mare meva quins nervis dimarts!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDl Nov 23, 2009 2:17 am

No podem oblidar q estem fora d la champions ara mateix, per tant els dos partits q queden de lligueta estic segur q els viurem amb una intensitat especial. Anims q passarem!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDl Nov 23, 2009 4:20 pm

Ja veurem què fem amb la tele. El fan per televisió espanyola, cosa que a nivell de comentaris...Què voleu que us digui. Totes les ràdios aniran més avançades, i no crec que s pugui seleccionar alguna ràdio per laudio de tdt, sent tve. Així que ja veurem.
La resta d'ambient ja el posarem nosaltres!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDl Nov 23, 2009 4:24 pm

Per cert, FORÇA BARÇA!!!!!!Perill Champions (crida a la germanor) 2145960713mundoemotiincmy8
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDv Nov 27, 2009 4:46 pm

Sembla ser que ara tot respira més tranquil, i que els motius pels quals es va gestar aquesta crida a la germanor, han desaparegut...No ens hem de confiar contra el Kiev, i hem de certificar el passi a vuitens.

Així ens esperarà una fase eliminatòria plena d'emocions... Per a repetir el triomf.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDs Nov 28, 2009 3:09 pm

Estem una mica més aprop de Madrid Perill Champions (crida a la germanor) Baba
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 11:18 am

Les crides a la germanor són són tan mítiques com innecessàries al fòrum. I dic innecessàries perquè no cal cridar-la que sempre hi és. En els moments xungos com va ser l'inici d'aquella xampions que finalment se'ns va escapar però afortunadament no a la lligueta que hauria estat un paper molt trist, sempre hi ha hagut germanor. Sempre pronòstics, sempre barça i sempre amistat.

Visca el Barça, visca els pronòstics champions i visca vosaltres!

cheers cheers cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Perill Champions (crida a la germanor) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Perill Champions (crida a la germanor)   Perill Champions (crida a la germanor) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Perill Champions (crida a la germanor)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Somni Champions
» Escenaris Champions
» Grups champions

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: