Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Problemes amb el fòrum

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDl Nov 02, 2009 6:11 pm

Nois, no se que passa que desde que he actualitzat el meu avatar només veig el meu, els vostres m'han desaparegut i sols veig una creueta com si la imatge no carregués...
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDl Nov 02, 2009 9:38 pm

Doncs és veritat. Jo no puc veure només que el teu avatar. No sé què deu haver passat. Per cert, un genial avatar!! Molt adient afro Arrow jocolor lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDl Nov 02, 2009 10:48 pm

molt guapo l'avatar!! A mi em passa igual, molt estrany Question , he mirat al meu perfil i no hi ha res, com si s'hagués borrat
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDl Nov 02, 2009 11:10 pm

És la maledicció de l'enano!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDl Nov 02, 2009 11:43 pm

jo ja sabia que tornar a la shamrock revifaria els mals auguris de l'enano, no ens podia portar res de bo Evil or Very Mad sorprenent derrota del barça, desapereixen els avatars, on no hi surti l'enano...em obert la caixa dels trons! affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDg Nov 08, 2009 2:56 pm

nois, crec que heu de tornar a penjar les imatges dels avatars pq he llegit per internet que a vegades en aquests forums se'ls va la pinça i es perden les imatges d'avatar. proveu a veure si funciona!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDt Nov 10, 2009 3:49 pm

D'acord, tot i que jo m'hauré de canviar l'avatar...No el tinc en aquest ordi.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDc Nov 11, 2009 4:00 pm

jo crec que si que el tinc, ja miraré
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDg Nov 15, 2009 3:07 pm

Com podeu veure, ja tinc nou avatar. És la meva versió videojoc cortesia d'en markus i vestint la samarreta del Borussia de Domus!!!!!!!! El look no està actualitzat, però vaja!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 5:21 pm

molt bona! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Problemes amb el fòrum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes amb el fòrum   Problemes amb el fòrum Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Problemes amb el fòrum
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Miscel·lània-
Canviar a: