Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 En joc l'aposta estrella

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDt Des 04, 2007 10:41 pm

En la mini jornada d'avui està en joc l'aposta estrella del fòrum: Shacktar-Rosemborg, avui sabrem si el mite segueix viu o no. i si el marc li tocarà patir tot el Nadal Twisted Evil ,a l'espera de que el Rosemborg no falli. També hi tinc algú a dir jo , ja que el Celtic també es juga la classificació. La veritat es que es que només pot tirar endavant una d'elles, per tant serà força emocionant. Quins nervis!!! Razz
La veritat es que es contraposen els meus sentiments, el cor hem diu que guanyi el Celtic, però el cap hem diu el Shacktar Very Happy


Editat per darrera vegada per el Dt Des 04, 2007 11:02 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDt Des 04, 2007 11:00 pm

De moment el Shacktar perd 0-1, gol del Benfica al minut 6 Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDt Des 04, 2007 11:16 pm

Segon gol del Benfica: 0-2, el gol l'ha fet el mateix jugador: Cardozo, el Marc ja el pot anar fent Sant. Sembla que el mite té els dies contats. Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDt Des 04, 2007 11:19 pm

Gooool del Shacktar 1-2, l'ombra del enanito es resisteix a desaparèixer
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDc Des 05, 2007 1:01 am

MILAN 1-0 CELTIC G. Tot i el resultat el Celtic està classificat! cheers


SHAKHTAR D. 1-2 BENFICA S'ha acabat l'aposta del Marc Crying or Very sad ,ja no podrem fer més afro Arrow jocolor
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDc Des 05, 2007 11:10 am

Per allargar la broma (i per pur massoquisme) faig la seguent aposta bonus:

Si el Rosenborg arriba a la final morrejo l'enano. (no és el mateix però evidentment l'aposta ha de baixar)

Espero que us divertiu amb la nova aposta Razz fins aviat!

afro Like a Star @ heaven jocolor
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDg Des 09, 2007 10:27 pm

No està gens malament: afro Like a Star @ heaven jocolor Laughing

Així continuem donant vida al mite de l'enanito, jejeje. bona aposta!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDc Des 12, 2007 11:43 am

El rosemborg també ha quedat eliminat Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDc Des 12, 2007 3:38 pm

Si Joan, i no es trobaran ni a la UEFA oi? Quina vergonya...

Bé, em sembla que l'única aposta viable que queda...Bé, són dues eh!! Les dues teves jajajajaja!!

La del consulat britànic i la del ... bé, les proposicions pancatalanistes... A veure si a tu també et tallaran una antena repetidora xD i no podràs "emetre" al País Valencià".

Tot depèn de si passa avui l'olimpique de Lyon que juga al camp del Rangers. Jo he apostat que guanyen i passen. Així de pas aquests unionistes es queden fora.

No t'has plantejat una aposta combinada, amb l'opció de fer-li un calvo a una valenciana mentre li demanes rollo?

Nois, jo estic en una escola de puta mare, a la Garriga. Ja us explicaré.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDc Des 12, 2007 6:27 pm

El que passa amb les apostes d'en Joan és que ara semblen poc comparades amb lo del Barça-Rangers Razz

Continuo pensant que hauriem de fer una aposta conjunta en el cas de que el Barça guanyi la Champions jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitimeDj Des 13, 2007 3:47 pm

De moment jo encara tinc les dos apostes vives, ja es mala llet!! Mad Lo de fer el calvo mentre demano rollo, crec que millor que de moment ho descartem, no crec que sigui molt efectiu geek
Com diu el Marc crec que no estaria malament fer una aposta conjunta per si el barça guanya la champions o fins i tot si arriba a la final. Podríem proposar idees i després votar la que ens agrades més.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





En joc l'aposta estrella Empty
MissatgeAssumpte: Re: En joc l'aposta estrella   En joc l'aposta estrella Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
En joc l'aposta estrella
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: