Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Travessa Champions

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDs Set 17, 2011 3:56 pm

Imagineu-vos el següent panorama. Posem que un dels participants als Pronòstics encerta en una megajornada uns 13 o 14 símbols del partit... I resulta que no hem fet travessa champions...Més d'un es llençaria daltabaix del balcó del Putget vestit d'enanito.

És per això que, igual que fa uns anys enrere, us proposo de que aprofitant els símbols dels pronòstics de cadascú, juguem una travessa conjunta cada jornada de Champions. La travessa tindria òbviament 6 columnes (tantes com participants) i costaria a cada membre l'elevada xifra de 50 cèntims.

És una proposta, en parlem. Ja me'n puc encarregar jo mateix si voleu de fer-la, tot i que necessitaria que els resultats no es pengéssin a ultimíssima hora.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDs Set 17, 2011 9:31 pm

Osti doncs val la pena per 50 centims... Jo voto a favor coincidint que hem de penjar resultats amb antelació.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDl Set 19, 2011 6:09 pm

No és mala idea, podríem ficar una data màxima pels qui volen particiar a la travessa
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDl Set 19, 2011 10:53 pm

Jo crec que el dilluns han d'estar penjats els resultats. Si no és correr massa...
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDt Set 20, 2011 2:11 pm

Em sembla bé, els que estiguin d'acord en participar a la travessa i els hagin penjat màxim dilluns, participaran.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDc Set 28, 2011 1:05 am

Amb mitja jornada transcorreguda, la travessa pinta molt i molt bé, tot i que també es preveu un escrutini a la baixa tenint en compte que molts resultats eren previsibles...Menys el del United, que és el que hem fallat majoritàriament. De moment optem al 13.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDj Set 29, 2011 4:39 pm

La travessa Pronòstics s'estrena amb bon peu i cobrarem dos 11 i un 10, tot i que la recaptació ha estat lamentable i els de 10 no cobren aquesta setmana, i els d'11 cobren 1 euro, així que...cobrarem 2€, ens surt deficitari de moment hehe. Bé, quelcom és quelcom.

El Robledo s'afegirà a la travessa tot i no pronosticar habitualment (ell és el denominat "entorn pronòstics").
Tornar a dalt Ir abajo
joangi

joangi


Nombre de missatges : 56
Age : 42
Location : Barcelona
Registration date : 20/08/2010

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDj Set 29, 2011 8:13 pm

Ei, molt bé Aleix per l'eficàcia. Ja diràs el que et devem. (30 cèntims, Joan, és gravíssim!!)

M'encanta que tinguem entorn. Si tinc mals resultats diré que l'entorn em desestabilitza, hehe.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitimeDv Set 30, 2011 4:10 pm

Genial! Gracies Aleix per fer-te carrec de la travessa champions. Estic segur que algun dia ens donarà alguna alegria, encara que sigui petita. Like a Star @ heaven
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Travessa Champions Empty
MissatgeAssumpte: Re: Travessa Champions   Travessa Champions Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Travessa Champions
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Travessa
» Grups champions
» Somni Champions

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: Pronòstics champions (temporada 2011-12)-
Canviar a: