Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Enquesta Copa Catalunya

Ir abajo 
2 participantes

Que penseu de la Copa Catalunya
L'Espanyol pot estar orgullós de guanyar-la contra equips de segona, és nota que s'hi sent a gust
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap18%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 18% [ 2 ]
El Barça devalua la copa enviant el segon equip
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap9%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 9% [ 1 ]
És un trofeu que no haurien de jugar ni Barça ni Espanyol
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap0%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 0% [ 0 ]
És un trofeu que no hauria de jugar l'Espanyol, ja que porten més senyeres l'afició del Saragossa que la dels pericos
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap9%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 9% [ 1 ]
És una vergonya que la competició porti un any de retard per culpa dels problemes de calendari dels dos equips de primera
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap18%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 18% [ 2 ]
El Barça ha fet bé d'enviar al B ja que ells hi tenen més ganes i s'hi dediquen més, en canvi els del primer equip els hi bufa la Copa. A mi m'agrada i em sembla més respectuós que jugui el B amb ganes que el primer equip amb cara de son
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap18%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 18% [ 2 ]
És lamentable que l'Espanyol jugui amb el primer equip, es nota que és l'únic títol de la temporada que tenen alguna possibilitat de guanyar ja que juguen contra divisions inferiors
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap9%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 9% [ 1 ]
Tota la competició em sembla una estafa ja que ni tan sols l'himne sona complert a l'estadi i s'ha de replantejar amb urgència un nou model de copa
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap9%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 9% [ 1 ]
Em sembla bé la Copa Catalunya i tot el que ho envolta
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap9%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 9% [ 1 ]
A mi la Copa Catalunya me la suda (pronunciar amb veu d'Europa de l'est)
Enquesta Copa Catalunya Vote_lcap0%Enquesta Copa Catalunya Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 11
 

AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Enquesta Copa Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Enquesta Copa Catalunya   Enquesta Copa Catalunya Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 11:23 am

Després de la victòria de l'Espanyol contra el Barça B, m'agradaria coneixer algunes valoracions vostres sobre la Copa Catalunya.

L'enquesta és molt variada de tema pel que podeu triar diverses opcions.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Enquesta Copa Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Copa Catalunya   Enquesta Copa Catalunya Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 11:27 am

Jo m'he hagut de frenar per no marcar més opcions Razz
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Enquesta Copa Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Copa Catalunya   Enquesta Copa Catalunya Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 2:24 pm

Ep Markus! M'has tret l'enquesta de la boca, que diria aquell, en aquest cas dels dits, ja que ahir després del partit vaig pensar de posar-ne una, però la teva ja compleix en escreix les meves intencions cheers

Jo he votat moltes opcions. En primer lloc, i sense que serveixi de precedent (ho vaig penjar a facebook) el playmòbil té raó quan es queixa que l'himne ha d'anar sencer, tot i que pel que em sembla haurien de portar cubells per a que determinats jugadors puguin vomitar (i no només de l'espanyol, ahir no cantava ni Déu, quina vergonyota!).

Després, i em sembla que l'actual president de la federació ho volia fer, parlaria amb Barça i espanyol i si realment no volen jugar-la, que no la juguin, home...Tot i que s'ha de dir que penso que en heneral l'espanyol mostra més compromís amb aquesta competició que no pas el Barça. Bé, el Barça en anys anteriors havia portat més jugadors del primer equip, però ja sabem, Guardiola acabarà sent seleccionador espanyol i no es pot permetre segons quines frivolitats Twisted Evil

S'haurien de posar unes dates fixes per la Copa. Sincerament, a mi m'agradaria que fos com una F.A. cup anglesa, és a dir, que la juguéssin tots els equips del territori (en aquest cas el principat) al llarg de la temporada, i que Barça i Espanyol entréssin des de la fase de vuitens, per dir-ho així. Però això és utòpic, no hi ha dates de calendaris (la puta selección i els seus compromisos) així que posats, potser la millor solució és que la juguin els dos de primera, els dos de segona A i llavors el campió de cada categoria, és a dir, del grup 3r de 2aB, de 3a, etc. fins a la darrera categoria professional. Però que Barça i Espanyol entrin abans, no que sembli que tot està preparat per a que la final sigui sempre B-E.

No obstant, tot això canviaria si el Barça fos el primer en valorar aquesta competició...
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Enquesta Copa Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Copa Catalunya   Enquesta Copa Catalunya Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 2:26 pm

Per cert, ojito amb el nano aquest de l'espanyol, Thievy, apunta bones maneres!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Enquesta Copa Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Copa Catalunya   Enquesta Copa Catalunya Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 3:35 pm

Thievy Henvy Razz

Jo penso que el compromís de l'Espanyol amb la Copa Catalunya es basa en que és el trofeu més important que opten a guanyar cada any (i hauria de posar important entre milions de cometes perquè ja és prou trist) i tenen gairebé una victòria contra el Barça assegurada. Si l'Espanyol fos un equip de més nivell es negarien fins i tot a jugar-la, n'estic segur.

Potser seria més bonica jugada per equips catalans de categories inferiors, fins i tot comptant amb els respectius barça b i espanyol b però passant per totes les fases eliminatòries sense distincions, tot i que molt em temo que els ingressos caurien tant que acabaria desapareixent... així que la solució sostenible és devaluar la copa per mantenir la copa... trista paradoxa que a vegades sembla reflexe del que passa amb el nostre territori...
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Enquesta Copa Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Copa Catalunya   Enquesta Copa Catalunya Icon_minitimeDc Ago 10, 2011 3:36 pm

Per cert, el Thievy aquest si apunta gaire se'l vendran al mercat d'hivern com van fer la temporada passada amb l'eix vertebral del seu equip, cosa que els va fer caure en desgràcia a la segona volta!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Enquesta Copa Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta Copa Catalunya   Enquesta Copa Catalunya Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Enquesta Copa Catalunya
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Enquesta de copa
» Copa del rei

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: