Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Fifa 12 o Pro 2012?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Ago 04, 2011 1:47 pm

Us deixo alguns trailers dels propers pro i fifa a veure quin us agrada més. Jo aquest any sóc més de fifa...

PRO EVOLUTION SOCCER 2012 (Notareu un excés de selecció espanyola Razz)


FIFA 12 (Us poso 2 vídeos, el segon més curtet mostra el tema de la física d'impacte entre jugadors que ha millorat fins al detall, res de tocar pilotes o jugadors a un pam de distància Razz)

Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDc Ago 24, 2011 10:14 pm

m'estic baixant la demo del pes 2012 a veure que tal!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Ago 25, 2011 9:59 am

Primeres impressions del PES 2012.

La demo permet jugar un partidet llarg amb segona part inclosa després d'aguantar una intro de diversos minuts una mica desesperant perquè no es pot saltar.

Al vídeo veiem bastant Real Madrid al principi i molta selecció espanyola i 0 Barça.

La major part del vídeo és el mateix que havia penjat aquí al fil.

A la demo apareix un menú amb la opció partit amistós: Exhibition, copa libertadores, Uefa Champions League (que apareix desactivada), Football Life (desactivada), League/Cup (desactivada), Community (desactivada), Online (desactivada), Training, Edit (desactivada), Extra Content (desactivada), Gallery (desactivada), Personal Data i System Settings.

Escullo la opció Exhibition i de tres opcions: Partido, Modo espectador i Partido en línea només puc triar la primera. Així ho faig. Després d'escollir local o visitant vaig a triar equip. A la demo permet escollir entre els següents: Manchester United, Milan, Porto i Napols. Ni Barça ni Madrid.
Escullo un Manchester/Porto.

Els gràfics son decebedors, els jugadors es veuen pixelats, amb aquell efecte de dent de serra als voltants, no se si per tractar-se d'una demo però fa mala pinta. Els moviments son molt guapos, els controls dels jugadors son espectaculars i molt reals. A diferencia del fifa aquí es corre amb el R1 com es feia amb la play2 i el R2 serveix per controlar la pilota en curt, cosa molt pràctica i vistosa en el joc ja que permet fer uns 1 contra 1 molt guapos. Una cosa que m'ha agradat també és que hi ha força en el pase, així que depenent de l'estona que apretem el botó de pase sabem a qui li dirigirem i amb quina força i funciona tant amb el pase a l'espai com amb el pase al peu. És lleugerament diferent al del Fifa 11 em sembla. El partit ha estat molt disputat i al final he guanyat d'un gol de cap a la sortida d'un corner, pilota al travesser i dins però ha estat molt disputat. Costa més treure la pilota degut al control en curt que fan els jugadors i les passades són més efectives ja que poden passar entre jugadors del equip contrari a vegades i pots rebre en posicions molt compromeses rodejat de contraris i controlar la pilota i provar de marxar en l'1 contra 1. S'ha de ser precís a l'hora de rematar a porta ja que m'ha passat diversos cops de rebre un bon centro dins de l'àrea i rematar a destemps fent un misto que flipes...

El tema dels gràfics sembla preocupant... quan enfoquen d'aprop a les repeticions es veu de conya però un cop la càmera s'allunya a la seva posició de joc normal apareixen els pixels per tot arreu... vergonyota. Tot i així ha estat espectacular, vull veure la demo del fifa12 a veure que tal. El pro2010 és més espectacular que el fifa11 però de gràfics és bastant pitjor. A veure el fifa12 que tal jugabilitat te. si és tant espectacular com el pro no hi ha dubtes que el fifa tornarà a estar per damunt.

Vaig a fer un altre partidillo i seguiré comentant Razz


Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Ago 25, 2011 10:25 am

segon partit jugat i victòria 1 a 0 in extremis gràcies a un centro bombejat a l'àrea que ha estat a punt de refusar un defensa de cap però ha acabat caient als peus del davanter que l'ha enviat al pal i dins. Era un Milan - Napols.

Cada cop em semblen pitjors els gràfics... Semblen ninos de play2... en la càmera a prop és nota també, m'equivocava... en fi...

he observat que la pilota va va molt deslligada dels jugadors, cosa que fa que encara que passi a pocs centímetres d'un contrari aquest pugui no agafar-la, no com sol passar en els jocs de futbol. això permet gols com el que he marcat abans en el que el defensa salta però no toca la bola per pocs centímetres o com alguna ocasió que he tingut que una centrada a l'espai passa entre dos defenses que no la aconsegueixen tocar. El dolent és a l'hora de defensar que has d'anar amb mil ulls i tenir dits ràpids per interceptar la bola.

vaig a provar el modo entrenament a veure si aprenc algo nou. de moment crec que el fifa passarà per damunt. llàstima que els moviments dels jugadors del fifa no siguin normalment tan espectaculars.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Ago 25, 2011 11:00 am

per acabar comentaré el partit de copa libertadores entre el santos i el peñarol que ha acabat amb pallisa 4 a 1. 2 gols del puto neymar per cert. el gol del peñarol me l'he fotut en propia porta amb elano... la pilota anava cap a ell i li he donat a refusar amb el cercle i enlloc de controlar i despejar s'ha llençat a terra i l'ha fotut dins com el autogol que es va fotre escobar i que li va costar la vida en aquell mundial. puta copa libertadores, no se que pinta aquesta me de competició xD
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Ago 25, 2011 2:20 pm

eeeeeeeep Markus!
Osti tu quin exhaustiu anàlisi del joc...! Em sembla força patètic que a la demo no puguis triar el Barça i per exemple si el Nàpols...I si vull fer un gàmper, què!?
I que a la intro hi hagi molt Madrid i selecció espanyola em diu molt poc a favor d'aquest joc.
Sobre els gràfics, haurem de veure aquests píxels de més que dius que hi ha, però tot apunta a que el Fifa estarà per damunt altre cop.
L'opció copa "alliberadors" no em sembla malament....Dius que sortia en Neymar per allí? xD
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Ago 25, 2011 3:38 pm

em sembla vergonyós que tinguin copa libertadores i no tinguin llicencia d'equips europeus... no se, és el punt feble del pro de sempre... i sumats els gràfics pfff crec que el fifa estarà molt per davant aquest cop. a la play2 era al revés, el pro el veia molt per damunt i ara amb la play3 sembla que s'han girat les tornes... en fi, el vici no ens el treu ningú jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDl Set 12, 2011 11:16 am

Aquest dimecres pengen una segona demo del Pro. A veure si es pot pillar el Barça i si els gràfics s'han millorat... Segueixo amb ganes de tastar el Fifa...
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDc Set 14, 2011 9:38 pm

tinc descarregant la segona demo del pro i la demo del fifa. demà us faré resum de les impressions que em causin!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Set 15, 2011 1:03 pm

La segona demo del pes2012 ha millorat una mica gràficament respecte l'anterior. No molt, no us penseu, però una mica si li noto. Aquesta demo permet triar quatre equips: Tottenham, Bayern, Inter i Rangers (vòmits d'opcions) i un parell de la copa libertadores (crec recordar que el Internacional i el Amèrica).

Per poder jugar tens que tragar-te una introducció d'uns cinc minuts que no et pots saltar ni volent. El joc ja us el vaig comentar una mica. En quant a moviments molt espectacular i la sensació d'esprintar és més notòria que al fifa, que encara no m'aclareixo si el jugador corre o no corre. Però bé, havent provat la del fifa potser em decanto més per fifa aquest any...
Per cert, el pro te el nou estadi de la juve tot i que a la demo jugarem al Alianz Arena.

La demo del fifa no et fa esperar cap eternitat per jugar, pots jugar de seguida i els nivells de dificultat no tenen noms estúpids sinó els que tothom entén de principiante, profesional, etc.

Abans de triar res t'ofereix la posibilitat de jugar un tutorial ja que han canviat alguns dels controls. És recomenable jugar el tutorial ja que ara l'entrada per prendre la pilota netament és el quadrat. La x fa una altre mena de pressió que encara no he entès... amb el quadrat també podrem estirar de la samarreta i agafar al jugador quan el perseguim des de darrere.

Els amistosos que permet jugar et deixa escollir els següents equips: Barça (iujuu), Milan, Arsenal, Dortmund, Manchester City, i un anomenat OM que no se que collons és...

Atenció que els equips no estan actualitzats. No trobarem Cesc al Barça i si trobarem Hleb i Keirrison. Detalls que a la versió definitiva segur que estaran arreglats o s'arreglaran fàcilment amb actualitzacions.

Els jugadors estan molt ben fets. Els moviments no m'agraden tant com els del pro, no ens enganyem, el pro sempre és més espectacular. Però no és la cosa tosca de jugar dels fifas d'anys enrere. Es pot triangular molt bé i el tema de la entrada suau amb el quadrat t'hi has d'acostumar però li agafes el punt ràpid i acaba agradant. De fet aquest any no se que han fet al pro que és xunguissim defensar... costa molt prendre la pilota i algo han canviat que no m'agrada en aquest sentit. En canvi el fifa ha millorat això, ja que a mi em costava molt defensar en els fifas i en aquest ho trobo molt divertit i lo d'enganxar per la samarreta li suma emoció i espectacularitat. Els xuts i remats no són tan espectaculars com els del pro però deu ni do. I no sempre xuten amb l'interior del peu tot i que preferentment ho fan. Curiosament, l'estadi on és juga la demo és el del Man. City, cosa que no havia vist mai en cap demo. No se si ho hauran fet perquè al ser un estadi petit la demo no ha de carregar tants gràfics i el joc pot tirar més fluid o per demostrar que tenen aquest estadi perquè no crec que surti en gaires fifas ni en cap pro.

Les cares dels jugadors del fifa són hiperrealistes comparades amb les del pro que estan ben fetes però es noten rars... els del fifa semblen ells, fa por i tot!

Comptant el tema de creació d'equips, jugadors, etc que abans només tenia el pro i que l'any passat va incorporar el fifa, juntament amb un modo carrera bastant decent jo crec que un any més està per damunt del pro. Això sí, el pro sempre té aquell punt d'espectacularitat en els moviments (i la sensació de correr més pronunciada) que el fifa encara no arriba del tot.

Fins aquí l'anàlisi Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Set 15, 2011 2:26 pm

Brutals els analisis Fifa 12 o Pro 2012? Reverencia Aquest any segurament caigui el fifa, no per que hi hagi opcions de pro, ja que sempre he sigut de fifa i el pro només he jugat algunes temporades per play 2 i ordinador, sinó pq acostumem a comprar el fifa cada dos anys i aquest toca. Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Set 15, 2011 2:58 pm

Jo no se, dependrà de la butxaca però si compro algun joc serà el fifa Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitimeDj Set 15, 2011 8:05 pm

per cert, que el pro porti la imatge de cristiano ronaldo i el madrid encara em fa decantar més pel fifa aquest any Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Fifa 12 o Pro 2012? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fifa 12 o Pro 2012?   Fifa 12 o Pro 2012? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Fifa 12 o Pro 2012?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Copa del rei 2011/2012

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: