Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Vibracions temporada 11-12

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDl Jul 25, 2011 1:45 am

Nois, com veieu aquesta nova temporada?

Jo no ho tinc gaire clar, la veritat. No se si és que tinc el xip pessimista però crec que l'era Sandrusco està començant a empapar el Barça a tots els nivells... Començo a veure (tot i que reconec que és una sensació que la temporada passada ja vaig notar) que en Guardiola treu una actitud pedant i bastant falsa, mantenint algunes decisions que són difícils d'entendre en termes únicament esportius.

Se que no queden gaires defensors de Bojan però penso que ha estat un cas molt estrany. Tots l'haviem vist debutar amb el primer equip amb detalls molt prometedors, l'afició l'aclamava i era un jugador fet a casa. Ha tingut tants pocs minuts que s'ha acabat devaluant, atrofiant i fallant cada cop més i no m'explico encara com és que les darreres jornades de campionat, amb la lliga sentenciada, aquest jugador no va tenir més minuts, ni que fos per jerarquia, quedant per sota de patates com Adriano o de jugadors recent pujats del B. Deu ser una cosa de "feeling" que diu en Pep, com va passar amb l'Eto'o (tot i que la seva solució va ser portar un jugador indisciplinat i flipat com l'Ibra). Les declaracions d'en Bojan al seu comiat van deixar clar que no hi havia bon enteniment. No se si el que deia era cert al 100%, si ho era és un cas bastant greu.

Total que un equip com el Barça, que presumim de ser un equip amb un planter envejable (i així ho penso), preferim fitxar un davanter per asseure'l a la banqueta en lloc de tenir algú de la casa (i ara ja no parlo de Bojan si no de qualsevol altre jugador fet a casa)... No ho entenc gaire perquè tenim 3 davanters titulars indiscutibles, no estem en el cas d'un equip que tingui carències en atac... A mi em sembla que el tema del fitxatge de Alexis és purament de marqueting. Pensem que serà el primer jugador xilè que tingui el Barça, i això suposa un munt de mercat tant per aquell país com pels xilens que viuen aquí. I seguim sense reforços a l'eix de la defensa que digui el que digui Guardiola crec que tots coincidim que serà el punt feble de l'equip ben aviat.

El Barça comença a fer tufillo de Reial Madrid, espero equivocar-me... El Rosell porta el equip pensant en una empresa i no en un club esportiu. Cada any aniran caient seccions, part de la història que fa gran aquest club...

El tema Qatar Fundation ja no vull ni tocar-lo perquè em fa vomitar massa...

Espero haver-me de menjar aquest post amb patates (no amb tàperes) jejeje

La polèmica està servida!
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDl Jul 25, 2011 2:22 am

post superencertat markus.no conec ls declaracions exactes d bojan xo jo era un defensor seu. Sense anar més lluny ell solet va guanyar la lliga en tram final d temporada lanterior any amb gols dcisius. Se lhan venut xl coi d diners,k es lunic k limporta al sandro dls collons i el seu modl empresarial com molt bé dius.rekordeu k l dia n k guardiola fara ms rabia encara no ha arribat.sera el dia en k anunciï k entrenara la seleccion.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDl Jul 25, 2011 10:01 am

En Bojan va venir a dir que entenia que per tothom en Guardiola fos el millor entrenador del món però que per ell no havia estat així. Que per lo vist en Pep li prometia que si entrenava fort jugaria i ell es matava a entrenar com la resta de companys seus i els minuts no arribaven fins que a cert punt se li feia feixuc haver d'anar a entrenar sabent que l'esforç seria en va. Va elogiar a tots els seus companys perquè va dir que sense el seu suport haurien estat uns anys molt difícils. A la roda de premsa va estar acompanyat per en Xavi i en Puyol.

A vegades en Guardiola fa coses que són tot el contrari de la imatge que pretén donar d'humiltat, esforç i treball. Fins i tot la seva actitud sobrada amb el playmobil la temporada passada, tot i ser merescudíssima i aplaudida, no va ser correcte si tenim en compte la imatge que Guardiola vol vendre.

En fi, tampoc pretenc crear un fil antiguardiola, crec que és el millor entrenador que hem tingut mai. Simplement vull fer un toc d'atenció perquè em fa l'efecte que alguna cosa s'està torçant i no voldria que la bona ratxa s'estronqués.

Pel que fa al Rosell, a la foguera. Els socis el van escollir. A vegades hi ha massa diferència entre els socis i els no-socis. Les classes es noten a l'hora de votar, o això penso jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDc Set 07, 2011 10:03 am

He buscat si en algun altre fil haviem tractat el tema amb més profunditat però he trobat aquest on s'havia comentat. I es que la noticia del diari S pig no ens sorprèn a cap de nosaltres. Ja ho havíem pronosticat feia temps.

Villar piensa en Guardiola si Del Bosque no quiere seguir
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDc Set 07, 2011 12:32 pm

Aha! Ho sabia. Aquesta notícia com bé dius no és cap sorpresa per nosaltres. Es veia a venir!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDc Set 07, 2011 1:17 pm

Quins vòmits Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDj Set 08, 2011 1:34 pm

A veure, penso que el cas Bojan, és 100% Guardiola, algú ha passat que Guardiola li ha deixat de tenir confiança i quan això passa ja no hi ha res a fer, només cal veure el cas Touré, que per l'amistat entre el guardiola i el pare del Busquets va tenir que marxar.

El Guardiola fa les coses molt bé, però té un problema que és l'immobilisme, li costen els canvis i quan pren una decisió ja no tira enrere i això es negatiu, es un exemple clar el que diem dels jugadors, però també ho és per exemple amb el tema canvis, possiblement el seu punt més feble.

Ara bé, jo sóc optimista, tot i que sóc un gran defensor de Bojan i m'hagués agradat que es quedes, no crec que el fitxatge de Alexis sobrés, de fet era un tipus de jugador que no teníem al barça, extrem potent, i que crec que era necessari. Penso que s'ha de canviar la visió que s'ha de tenir un equip titular molt i molt bo i que la banqueta pot ser fluixa, em tingut sort, però si mireu tots els grans equips tenen un banqueta força profunda i amb moltes alternatives, si ets bon entrenador has de saber jugar amb una plantilla llarga.

Pel que fa lo de seleccionador, la veritat, sé que pot semblar molt bèstia, però abans preferiria que entrenes al madrid, cosa que ja sé que no farà, però no cal dir que suposaria per la meva visió del Guardiola si anés a la selecció espanyola.

Per cert Markus, discrepo amb la teva valoració del Adriano, penso que és un molt bon jugador i que està amb bona forma i que a més té força sacrifici, no sé per mi té un lloc al barça.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitimeDj Set 08, 2011 2:10 pm

Molt bona disertació Joan. Estic d'acord en tot, fins i tot en que Adriano te lloc al Barça. De fet penso que és dels pocs anys que no em sobra cap jugador. Els darrers partits d'Adriano han estat millors però s'ha de reconeixer que l'any passat no va fer gaire bon paper. Tampoc el va fer Mascherano fins al final i ara està imparable. Crec que tenim una banqueta molt complerta, malgrat segueixo pensant que en defensa podem tenir problemes ja que els recanvis no semblen a priori tan competitius com a la resta de posicions. Tot i així penso que Bojan hauria hagut de tenir més jerarquia que Adriano la temporada passada a l'hora de comptar minuts. Fins i tot li hauria anat bé a Villa tenir competència que l'esperonés una mica ja que potser és ara mateix la peça atacant que planteja més dubtes, no en quant a esforç sinó en quant a efectivitat; que se que es comenta molt que fa una feina que no es veu de obrir espais etc... però el cert és que quan te ocasions no les aprofita i per culpa d'obrir tants espais acostuma a trobar-se sempre en posició de fora de joc. Això sí, ens ha donat gols decisius.

També penso, sobretot després d'haver-lo vist jugar, que Alexis és un bon fitxatge i una posició molt interessant que dona alternatives a l'atac i segurament ens donarà opcions en partits amb dificultats per crear ocasions amb el joc tradicional.

Pel que fa a Guardiola totalment d'acord, te aquests errors perquè en alguna cosa hauria de fallar el cabró jejeje Però em sembla que te molta idea tàctica a l'hora de presentar els partits i quan arrisca la sol encertar, com el primer partit de lliga contra el Vila-real presentant un 3-4-3. Es nota que te preferits però que hi farem. La majoria de jugadors semblen encantats de treballar a les seves ordres així que la cosa va prou bé dins de tot.

Ara, ja et pots preparar, perquè em sembla bastant de calaix que acabarà entrenant a la "roja" Razz

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Vibracions temporada 11-12 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vibracions temporada 11-12   Vibracions temporada 11-12 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vibracions temporada 11-12
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nova temporada als PC
» Aposta Rubin Temporada 10/11
» Novetat de temporada: XAMPINYONS A LA XAMPIONS
» Enquesta David Villa inici temporada 11/12

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: