Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P)

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Empty
MissatgeAssumpte: Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P)   Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Icon_minitimeDc Oct 24, 2007 8:21 am

Mare meva, quina ronya de partit avui... Ho sento molt però se m'ha acabat el crèdit per l'Henry, només ha marcat en 3 partits de 10 que ha jugat, no se que fa al camp tants minuts si no es capaç de ficar-la dins, i no el veig ni pressionar ni correr ni res... Preferiria Dos Santos o Bojan en lloc seu al menys la meitat del partit i no els ultims 10 minuts com sempre. Un jugador del seu nivell ja s'hauria d'haver adaptat, que a aquest pas ens menjarem els turrons pensant que el pobre, "encara s'ha d'adaptar". L'Arsenal estan enratxats, segur que s'han tret un pes de sobre. Se que no ha estat l'únic que ha fallat al partit d'avui, però ho destaco perquè és una de les coses que fallen sistemàticament aquesta temporada. Adaptació JA!

Un altre toc de cresta per l'entrenador, és vergonyós que no sigui capaç de plantejar partits contra equips que es tanquen darrere a defensar, perquè això és el que fan tots els equips petits quan juguen contra el Barça, i si no es pot resoldre aquesta mena d'encontres, ens donaran pel sac a base de bé... Enfi, sort que a la tornada hi haurà el talismà d'en Xitus i guanyarem.

P.S.: bom bom Grup Godó bom bom
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P)   Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Icon_minitimeDv Oct 26, 2007 12:31 pm

A veure jo crec que no es tant problema de l'henry, la veritat es que si que ha tingut molta mala sort,si hagués fet tots els pals que ha tingut, ara estaríem parlant de crack i del millor fitxatge de la temporada. A més, crec que té molta importància el factor tàctic. Si el fem jugar per l'esquerra, l'Henry necessita un equip ràpid per explotar les seves qualitats. I aquest any, en molts pocs partits hem sigut ràpids. Sinó es així que jugui pel mig i que el Reijkard no el maregi tant, amb aquests canvis de posicions.
A més l'Henry ha portat una serie de coses a l'equip que crec que són molt importants. Primer, en la majoria de partits es difícil veure'l perdre un pilota inútilment, un problema que si tenen ezquerro, guddy i el propi etoo. Per tant, tot i la falta de gol, transmet certa seguretat amb la pilota. I segon, Henry amb el seu caràcter de “messieur”, està cada cop més adquirint el paper de lider. Només cal veure en l'ultim partit com li diu al Bojan que vagi a felicitar al messi, autor de l'assistència. O per exemple, com sempre ha sortit en defensa, quan algun dels jugadors del equip ha sigut criticar. Només cal anar a preguntar als seus ex-companys d'equip per veure que en pensen del henry i de les seves qualitats com a persona, tot i el seu paper algunes vegades arrugant al camp, tots respondrien positivament.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P)   Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Icon_minitimeDv Oct 26, 2007 11:02 pm

Home, reconec que vaig escriure el comentari en calent després del partit, però segueixo pensant que un jugador de la calitat de l'Henry no pot trigar tant en adaptarse a l'equip. No pot ser que hagi de ser l'equip qui s'adapti a ell com el Vilarreal amb Riquelme. A vegades em sembla que dona massa pilotes per perdudes i també em sembla com si estigués apagat o baix de forma, ni idea... però no se'l veu gaire durant els partits i no te gens d'encert en la definició... També estic d'acord en que l'equip en general no està brillant gaire, però em sembla que inclús en els partits més brillants com a equip, a l'Henry li falta encara una miqueta per arribar a convencer. El gran problema que tindrà és que no està aprofitant tots els minuts que te gràcies a la lesió de l'Eto'o, i quan arribi el seu retorn, l'Henry passarà bastant de temps a la banqueta. Això és una pena, perquè jo tenia ganes de que arribés un jugador que pugués agafar el relleu de l'Eto'o, que tot i que trobo que és un excel·lent futbolista i un jugador molt decisiu, te un caracter que crec que en ocasions perjudica l'armonia de l'equip amb les sortides de to que tots coneixem. L'Henry en principi seria un substitut ideal (malgrat l'edat que comença a tenir), ja que al contrari d'Eto'o, és una persona de comportament exemplar, com diu en Joan, tot un "messieur", però de moment li falta participació i definició.

Esperem que ara el retorn de Touré i Zambrota, doni la solidesa que li estava faltant, sobretot aquella solvencia al mig camp d'en Yayà, a la que ens haviem tan ben acostumat abans de la seva desafortunada lesió. Estic segur que el partit de tornada serà una altre història, i esperem que Henry ilumini el marcador a l'estadi!

Anims Henry!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P)   Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Rangers - Barça (fans d'Henry, no llegiu :P)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Els aficionats dels Rangers volen fer una desfilada ornagist

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: