Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Deutes i planificació

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDc Set 08, 2010 12:11 pm

Nois, haurem de passsr comptes el primer dia per no arrossegar deutes de l'any passat. Haurem de buscar una solucio pq aixo no torni a passar. Jo el primer partit i potser el segon em portare algo especial pq estic seguint una dictadura, perdó, un règim. Però quan l'acabi ja m'acoplaré al plan guarripizzes de calitat o el que sigui ;-)

Bueno, ja podeu passar-nos el vostre número de conta. Uy no, que m'equivoco de porra, ejem. El primer partit passem comptes, prepareu els números i nosaltres la pasta ;-)
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDg Set 12, 2010 6:09 pm

Amb l'Aleix havíem dit que per arreglar aquest problema el que es podria fer és un pot, calcular una mica per sobre el que es gasta, fer una mitja de preu i anar posant el pot, no sé que us sembla la idea?
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDj Set 16, 2010 6:18 pm

Mmm lo del pot em sembla poc sostenible pq hi ha gent que ve pocs partits... potser hauriem de buscar un sistema de menu i repartiment d'aliments on cadascú s'encarregui d'una part del menú. Ho hem de debatre.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDs Set 18, 2010 1:28 pm

jo el que tindria és una graella fixa amb els aliments a comprar depenent d les persones assistents,i el preu per persona.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDt Set 21, 2010 1:22 am

no és mala opció
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDt Set 21, 2010 12:51 pm

Em sembla be a mi tb, podriem probar a veure
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDt Set 21, 2010 8:25 pm

Val, doncs a partir del que va gastar en Johnny l'altre dia, intentaré elaborar una graella.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitimeDl Ago 01, 2011 7:11 pm

L'altre dia ho vam estar comentant amb l'Aleix el tema dels sopars. Vam pensar que potser el més just éra que cadascú portés una pizza i la seva pròpia beguda, ja que sempre fem una pizza per persona i el que tema de la beguda és el més complicat perquè ni tots bebem el mateix ni en la mateixa proporció. Suposo que el tema del postre pot anar com el de les pizzes més o menys. A veure si trobem el mètode més just!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Deutes i planificació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Deutes i planificació   Deutes i planificació Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Deutes i planificació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: