Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Nova equipació Barça

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Nova equipació Barça Empty
MissatgeAssumpte: Nova equipació Barça   Nova equipació Barça Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 7:53 pm

Aquí hi ha la nova equipació per la propera temporada 2010-2011
L'actual segona passarà a ser tercera. Tornen els pantalons vermells, becs!!
Nova equipació Barça Foto_434816_CAS
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Nova equipació Barça Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova equipació Barça   Nova equipació Barça Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 8:59 pm

aprofito per penjar les properes camisetes de la selecció catalana, estan molt guapes:

primera:

Nova equipació Barça Primera

Segona

Nova equipació Barça Segona
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Nova equipació Barça Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova equipació Barça   Nova equipació Barça Icon_minitimeDc Set 08, 2010 7:11 pm

Al final ha variat una mica, que en penseu? La segona verda la veig bastant bé. Disfrutem-les que amb el Rosell potser sigui l'ultim any que lluim senyera, no fos cas que s'ofenguin els extremenys jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Nova equipació Barça Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova equipació Barça   Nova equipació Barça Icon_minitimeDc Jun 01, 2011 10:40 pm

La samarreta amb qatar fundation em fa vomitar tàperes massives... el model per dona porta caputxa? Je...
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Nova equipació Barça Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova equipació Barça   Nova equipació Barça Icon_minitimeDl Ago 01, 2011 1:37 am

Ahir vam jugar amb la samarreta negra. L'acceptaria si no fos perquè porten aquest merdot dictatorial de "Qatar foundation", cada dia em fa més fàstic tot això, no em compraré una samarreta del Barça fins que no desaparegui aquest coi de propaganda, encara que siguin 20 anys i el disseny sigui ultramegaespectacular, ni que inclogui una senyera estelada, ni el logo dels pronòsitcs, mentre hi hagi Qatar foundation, aigua!
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Nova equipació Barça Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova equipació Barça   Nova equipació Barça Icon_minitimeDl Ago 01, 2011 10:22 am

Amb Rosell lo de l'estelada oblida't, prega perquè no acabi desapareixent la mini-senyera que portem ara.

A mi no m'agraden gaire les samarretes negres perquè les relaciono amb segones equipacions del madrid que acostumen a ser blau marí o negre.

Estic amb tu amb la idea de no acceptar cap samarreta que porti qatar fundation. És més, refusaria qualsevol regal de samarreta del Barça amb el logo qatar fundation.

Espero que la propaganda duri poc. Em sembla tan vomitivament contradictori dur qatar fundation i unicef en una mateixa samarreta... Això sí, han estat coherents i han posat unicef a prop del cul que és per on s'ho passen quan decideixen posar-se qatar fundation al pit Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Nova equipació Barça Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova equipació Barça   Nova equipació Barça Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nova equipació Barça
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: