Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 26 d'abril: 4 anys del Memphis

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

26 d'abril: 4 anys del Memphis Empty
MissatgeAssumpte: 26 d'abril: 4 anys del Memphis   26 d'abril: 4 anys del Memphis Icon_minitimeDt Abr 27, 2010 1:28 am

Amics, ho acaben de dir a RAC1. Avui 26 d'abril ha fet 4 anys de la tornada del Barça-Milan semis tornada del 2006, empat a 0 i nosaltres al bar MEMPHIS fotent-los enlaire la festa gay romàntica que tenien preparada els dos amos del bar xDDDDDDDDDDDDD
Quin ambient més tens jajajaja!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

26 d'abril: 4 anys del Memphis Empty
MissatgeAssumpte: Re: 26 d'abril: 4 anys del Memphis   26 d'abril: 4 anys del Memphis Icon_minitimeDt Abr 27, 2010 2:22 pm

ves a saber si no eren membres de la nazi gay parade Laughing buf, com passa el temps! Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

26 d'abril: 4 anys del Memphis Empty
MissatgeAssumpte: Re: 26 d'abril: 4 anys del Memphis   26 d'abril: 4 anys del Memphis Icon_minitimeDt Abr 27, 2010 3:42 pm

Doncs sí, ja fa 4 anys i ho recordo com si fos ahir mateix. M'enrecordo que vaig canviar-me la samarreta que duia per la del Barça a l'Acadèmia, que hi donava classes llavors. I després vaig caminar un munt de carrers que no m'aguantava fins el puto memphis.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





26 d'abril: 4 anys del Memphis Empty
MissatgeAssumpte: Re: 26 d'abril: 4 anys del Memphis   26 d'abril: 4 anys del Memphis Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
26 d'abril: 4 anys del Memphis
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El penal a l'estil Panenka compleix 35 anys

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: