Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Es presenta la samarreta de la selecció de futbol

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Empty
MissatgeAssumpte: Es presenta la samarreta de la selecció de futbol   Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Icon_minitimeDj Des 10, 2009 10:23 pm

Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Samarreta-seleccio-astore

Aquest matí la Federació Catalana de Futbol (FCF) ha presentat l'equipació que vestirà la nostra selecció el proper dia 22. El model inspirat amb el del 1973 que va portar Cruyff va acompanyat d'unes franges amb les quatre barres a les mànigues on hi llueix el logotip de la Plataforma. Els pantalons són negres, a joc amb les mitgetes on s'hi pot llegir Catalunya. Tant el fabricant Astore com la FCF han deixat molt clar que aquest model és només pel Catalunya-Argentina (se'n faran 2.000 unitats) i s'està treballant per fer-ne un de definitiu que s'adapti encara més als valors catalanistes.
Juntament amb la samarreta s'ha presentat la pilota del partit amb els logos de la FCF i l'AFA. Ambdós dissenys es posaran a la venda a partir del 18 de desembre.

Paral·lelament s'ha donat a conèixer el guardó del partit anomenat 'Trofeu Catalunya Internacional' i que anirà a parar a les vitrines d'un dels dos combinats. L'obra, de Joan Mora, simbolitza les quatre barres. La setmana que ve Johan Cruyff donarà la llista dels 19 convocats.
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es presenta la samarreta de la selecció de futbol   Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Icon_minitimeDj Des 10, 2009 10:24 pm

A mi personalment no m'agrada gaire, la senyera a les mànigues no queda molt bé i el disseny en si em recorda a la camiseta d'un arbitre Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es presenta la samarreta de la selecció de futbol   Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Icon_minitimeDj Des 10, 2009 10:50 pm

ben bé és un disseny retro del tot. No em desagrada, però tampoc és el meu favorit. En el nostre cas, que juguem pocs partits, podrien optar per no canviar gaire de samarreta perquè sinó es perd una mica el referent. Ja sé que les seleccions "DE VERITAT" canvien el model cada dos per tres, però en el nostre cas em sembla contraproduent. Això en el fons és un homenatge al Cruijff.
Tornar a dalt Ir abajo
Markus

Markus


Nombre de missatges : 1235
Registration date : 17/09/2007

Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es presenta la samarreta de la selecció de futbol   Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Icon_minitimeDl Des 14, 2009 1:44 am

a mi tampoc em fa el pes. no estic en contra de q hi hagin alguns canvis cada x temps pero es q no tenim ni un disseny basic de colors predominants. La ultima estava molt be. Tambe crec q sembla mes d'arbitre que de jugador.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es presenta la samarreta de la selecció de futbol   Es presenta la samarreta de la selecció de futbol Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Es presenta la samarreta de la selecció de futbol
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Futbol pis
» El somni de tot aficionat al futbol!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: el racó del hoolligan-
Canviar a: