Pronòstics Champions
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pronòstics Champions

Des de 2007 en el fòrum, fent història des del 2005!!!
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 equips "debutants"

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

equips "debutants" Empty
MissatgeAssumpte: equips "debutants"   equips "debutants" Icon_minitimeDl Set 17, 2007 6:08 pm

Tinc curiositat per a veure com reaccionen aquest any equips que debuten o fa anys que no juguen la copa d'europa, com per exemple el Sevilla i l'Stuttgart.

Crec que el sevilla se'n pot sortir bastant bé, i l'Stuttgart ja veurem. Hi haurà forta competència en el grup del Barça. El Rangers plantarà cara a casa però serà vulnerable fora. confused
Tornar a dalt Ir abajo
Tir-fix

Tir-fix


Nombre de missatges : 652
Registration date : 31/08/2007

equips "debutants" Empty
MissatgeAssumpte: Re: equips "debutants"   equips "debutants" Icon_minitimeDt Set 18, 2007 2:42 pm

Si la pressió i els nervis del debut no el traeixen, el sevilla té equip per arribar molt lluny en la Champions, ja que té una plantilla amb bons jugadors i sobretot amb molts bons recanvis, té de les millors banquetes de la champions. Pel que fa els equips alemanys són tota una incògnita, no saps pas quin paper et poden fer, només cal veure el paper del Hamburg l'any passat i això que tampoc tenien una mala plantilla. Un altre equip que retorna és el Merseille, no sé el pq, però tinc la sensació que pot arribar lluny, segurament m'equivoqui, ja que tampoc té un equip amb molta qualitat i gaire preparada, bé ja veurem quin paper farà. Llavors també tenim el tapat del Maldini, el CSKA,confused la veritat es que vaig fer un cop d'ull a la seva plantilla i vaig veure que té un fart de brasilers, no crec que això sigui gaire bo per l'equip, massa individualitats i poc bloc, i aquests equips patits sinó tenen un bon bloc, poc lluny poden arribar.
Tornar a dalt Ir abajo
xitus

xitus


Nombre de missatges : 1224
Age : 43
Location : Barcelona, Països Catalans
Registration date : 31/08/2007

equips "debutants" Empty
MissatgeAssumpte: Re: equips "debutants"   equips "debutants" Icon_minitimeDt Set 25, 2007 2:44 am

Compte amb el Marsella.

D'altra banda, el Fenerbahçe va sorprendre guanyant a lInter (jo crec que passrà l'inter però amb més problemes dels previstos).

Què hem de dir del magnífic joc del Shaktar (bromes a banda) contra el celtic, que està fent un inici de temporada desastrós, tb a la lliga.

Serà interessant veure l'evolució del Chelsea ara que Abramovitx es creu Piterman. Jo crec que baixaran molt el rendiment, i ves que no quedin fora de la champions abans d'hora. La setmana que vé el València els guanyarà.

I per últim, el misteri del grup del Barça. Crec que anirem tirant sense problemes, sobretot si guanyem al camp de l'Stuttgart crec que tenim mitja classificació, perquè rebriem a casa el rangers i l'stuttgart , a priori dues victories, i el desplaçament més xungo seria al camp del lio on fins i tot ens podriem permetre perdre. Pel segon lloc la lluita estarà interessant. No descarteu el rangers, eh?

be

salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





equips "debutants" Empty
MissatgeAssumpte: Re: equips "debutants"   equips "debutants" Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
equips "debutants"
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Equips Curiosos
» Equips a seguir
» Enquesta equips Champions

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Pronòstics Champions :: comentaris champions-
Canviar a: